شناسهٔ خبر: 22661478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مظفر: ایتالیا تیم خوبی بود/ حضور تماشاگران انگیزه بالایی به ما داد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: ایتالیا بازی خوب و محکمی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
شهرزاد مظفر پس از برد شاگردانش برابر تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: ما برای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا به چنین  بازی‌ها و حریفانی نیازمندیم. تیم ایتالیا تیم خوبی بود.

وی افزود: درباره جایگاه فوتسال بانوان در جهان اطلاع خاصی ندارم، اما این تیم امروز بازی خوبی را برابر ما ارائه کرد. با توجه به این که سرمربی تیم ملی فوتسال مردان ایتالیا هدایت بانوان‌شان را هم بر عهده  دارد، نشان می‌دهد که این تیم برای آینده برنامه‌ریزی‌های خوبی را در پیش دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در پاسخ به این سوال که آیا هدایت تیم دانشگاه آزاد و تیم ملی را هم زمان بر عهده خواهد داشت گفت: روز اول که برای هدایت تیم ملی بانوان مذاکره کردیم، گفتم که با تیم دانشگاه آزاد نیز قرارداد دارم، قراردادها در بخش بانوان و بسیار ناچیز است، اگر همکاریم را با تیم دانشگاه آزاد قطع کنم امنیت شغلیم را از دست خواهم داد.

مظفر ادامه داد: اگر با دانشگاه آزاد خداحافظی کنم تیم ملی نیز چند ماه بعد به من بگوید که بروم و دیگر جایی برای درآمد ندارم. من همین‌جا اعلام می‌کنم اگر نصف قرارداد مردان را به من بدهند، داوطلبانه از تیم باشگاهی جدا خواهم شد.

وی اشاره‌ای هم به تماشاگران حاضر در سالن داشت و گفت: حضور تماشاگران انگیزه بسیار خوبی به ما داد، بازی در حضور چنین تماشاگرانی بسیار دلچسب و لذت‌بخش بود. به شاگردانم گفتم، قدر این بازی را بدانید چرا که شاید چنین فضایی برای بازی دوباره به وجود نیاید.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه خواهیم داشت، چین و ژاپن و تایلند را هم در برنامه خود داریم. تیم ملی چین تا حدودی قطعی شده، اما هنوز زمان بازی مشخص نیست.

مظفر یادآور شد: بازی دوستانه برای ما بسیار لازم است، بازی امروز مقابل ایتالیا به اندازه ۶۰ جلسه تمرین برای ما برابری داشت.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در بازی امروز از شاگردانم بسیار راضی هستم، سطح بازی بازیکنانم نسبت به بازی داخل سالن ترکمنستان پیشرفت بالایی داشت و تغییرات و این رشد فنی ملموس بود.


برچسب‌ها:

نظر شما