شناسهٔ خبر: 22659149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی+عکس

خبرگزاری صداوسیما

سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی در منطقه مرزی چاهشند نهبندان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، با راه اندازی این ایستگاه 3 هزار نفر از مردم روستای چاهشند و 15 روستای اطراف از 18 شبکه تلویزیونی و 19 شبکه رادیویی بهره مند شدند.
برای راه اندازی ایستگاه دیجیتال چاهشند 240 میلیون تومان هزینه شده که 140 میلیون تومان آن از محل اعتبارات صدا و سیمای خراسان جنوبی و 100 میلیون تومان هم از اعتبارات استانی و کمکهای مسئولان و مردم این منطقه تامین شده است.
مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی در این مراسم گفت: بیش از 86 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال هستند و برای رسیدن به متوسط کشوری ، نیازمند همکاری و همیاری مسئولان هستیم.
محمد ثقفی با بیان اینکه با راه اندازی 200 ایستگاه دیجیتال دیگر، پوشش دیجیتال خراسان جنوبی به صد درصد خواهد رسید، افزود: تجهیزات 100 ایستگاه تامین شده است که در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم، با اولویت نقاط پرجمعیت، مرزی و روستاهای هدف گردشگری راه اندازی می شوند.
حجت الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان نیز با قدردانی از تلاش صدا و سیما در راه اندازی ایستگاههای دیجیتال در نقاط مرزی، آن را بهترین راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن دانست.
آقای نظافت فرماندار نهبندان هم گفت: آمادگی داریم از محل اعتبارات دهیاری ها و شهرستان برای تامین زیر ساخت ایستگاههای دیجیتال همکاری کنیم.

 

افتتاح سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی+عکس افتتاح سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی+عکس افتتاح سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی+عکس افتتاح سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی+عکس افتتاح سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی+عکس

نظر شما