شناسهٔ خبر: 22660031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی:

۲۰۰ ایستگاه دیجیتال در ‌خراسان جنوبی‌ راه‌اندازی می‌شود

R41348/P1377/S6,56/CT11

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی ۲۰۰ ایستگاه دیجیتال در این استان ، پوشش دیجیتال خراسان جنوبی به صد درصد می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  محمد ثقفی ظهر امروز در آیین افتتاح سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی در منطقه مرزی چاهشند نهبندان با بیان اینکه  تجهیزات 100 ایستگاه تامین شده است اظهار داشت: در صورت فراهم شدن زیرساختهای لازم، با اولویت نقاط پرجمعیت، مرزی و روستاهای هدف گردشگری راه اندازی می شوند.

وی گفت: با راه اندازی سی و هفتمین ایستگاه دیجیتال خراسان جنوبی در منطقه مرزی چاهشند نهبندان 3 هزار نفر از مردم این روستا و 15 روستای حومه از 18 شبکه تلویزیونی و 19 شبکه رادیویی برخوردار شدند.

وی بااشاره به اینکه برای راه اندازی ایستگاه دیجیتال چاهشند 240 میلیون تومان سرمایه گذاری شده اظهار کرد: از این میزان 140 میلیون تومان آن از محل اعتبارات صدا و سیمای خراسان جنوبی و 100 میلیون تومان از اعتبارات استانی و کمک های مسئولان و مردم این منطقه تامین وپرداخت شده است.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به متوسط کشوری، نیازمند همکاری و همیاری مسئولان هستیم خاطرنشان کرد: بیش از 86 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال قراردادرد.

ثقفی با بیان اینکه با راه اندازی 200 ایستگاه دیجیتال ، پوشش دیجیتال خراسان جنوبی به 100درصد می رسد تصریح کرد: تجهیزات 100 ایستگاه دیجیتال تامین شده است که در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم، با اولویت نقاط پرجمعیت، مرزی و روستاهای هدف گردشگری راه اندازی می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما