شناسهٔ خبر: 22657422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه بیله‌سوار:

دانش‌آموزان دختر بیله‌سوار به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند

R41374/P1336/S6,49/CT11

فرمانده سپاه بیله‌سوار گفت: ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بیله‌سوار به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:  200 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بیله‌سوار در قالب 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: هدف از اعزام دانش‌آموزان به این مناطق در جریان قرار دادن آنان از رشادت‌ها و فدکاری‌های شهدای والامقام است که این موضوع برای ما حائز اهمیت بسیار است و به همین دلیل دانش‌آموزان باید بدانند که اقتدار و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام و فداکاری‌های آنان هستیم.

فرمانده سپاه بیله‌سوار گفت: انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای والامقام کشورمان از مهم‌ترین دستاوردهایی است که دانش‌آموزان بعد از برگشت از این اردوها در دستور کار قرار می‌دهند و سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دیگران می‌شوند که این موضوع برای ما حائز اهمیت بسیار است.

اختری اظهار کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این اردوها برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده می‌توان به تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حضور در نمایشگاه‌های دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرده که برای ما حائز اهمیت بسیار است.

وی بیان کرد: امیدواریم در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط با ما مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و با رفع مشکلات و موانع پیش رو در ارتباط با برگزاری این اردوها شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما