شناسهٔ خبر: 66643568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانش‌آموزان گنبدی تیم ملی والیبال تجلیل شدند

گنبدکاووس- ایرنا- دانش‌آموزان گنبدی عضو تیم ملی والیبال نوجوان جمهوری اسلامی که ۹ اردیبهشت امسال موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات جهان در صربستان شده بودند باحضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان مرزی تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد، فرماندار گنبدکاووس برلزوم استعدادیابی آکادمیک و علمی در حوزه ورزش دانش آموزی تاکید کرد و گفت: این شهرستان استعدادهای برتر و درخشانی در رشته های گوناگون ورزشی بویژه والیبال دارد که باید آنها را کشف کرد و پرورش داد.

مهدی دهرویه افزود: کسب مقام نخست تیم دانش آموزی کشورمان که چند بازیکن گنبدی هم عضو آن هستند، در مسابقات جهانی ارزشمند است.

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: دانش آموزان این شهرستان در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح استانی، ملی، آسیایی و جهانی همواره موفق به کسب مدال می‌شوند که جای قدردانی دارد.

احمد صفرخانی افزود: مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان اوائل اردیبهشت ماه جاری باحضور ۲۹ تیم در شهر «بلگراد» کشور صربستان برگزار شد و تیم کشورمان در دیدار نهایی، تیم قدرتمند آلمان را شکست داد.

وی «وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد» را از اعضای گلستانی و گنبدی تیم والیبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: مطابق قانون این دانش آموزان پس از پایان تحصیل (دیپلم) بدون آزمون وارد دانشگاه تربیت معلم شده و جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما