شناسهٔ خبر: 22646495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر جهاد کشاورزی در ثلاث‌باباجانی:

بیشترین آسیب بخش کشاورزی در زلزله مربوط به دام است

R41380/P1377/S6,68/CT47

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیشترین آسیب بخش کشاورزی در زلزله استان کرمانشاه مربوط به دام روستاییان و عشایر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ثلاث‌باباجانی، محمود حجتی امروز در نشست مدیریت بحران ثلاث‌باباجانی اظهار داشت: بیشترین آسیب به بخش کشاورزی در  مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مربوط به بخش دام است که متأسفانه تلفات زیادی داشته و تعداد زیادی دام سبک و سنگین که سرمایه اصلی روستاییان و عشایر هستند از بین رفته و محل‌های نگهداری دام‌ها به طور کامل تخریب شده است.

وی عنوان کرد: در منطقه ریجاب که قطب پرورش ماهی سردابی است تلفات ماهی بسیار زیاد است و پرورش‌دهندگان متحمل خسارت زیادی شده‌اند.

حجتی گفت: صحبتی که با استاندار کرمانشاه داشتیم مقرر شد که با تصویب دولت با ارائه خدماتی همچون کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت بتوانیم مشکلات زلزله‌زدگان در حوزه کشاورزی به‌ویژه دامداران را هرچه سریعتر حل کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: از تمام دست‌اندرکاران و مسئولان استان که پس از وقوع زلزله به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم زلزله‌زده تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: همه شاهد هستیم که مردم نوع دوست ایران پس از زلزله اخیر همه در کنار هم برای کمک‌رسانی به مردم کرمانشاه بسیج شده‌اند و همین موضوع سبب دلگرمی مسئولان و مردم صدمه‌دیده شده است.

حجتی گفت: خوشبختانه همه دستگاهها از جمله ارتش، سپاه، ارگانهای دولتی، فرمانداریها و جهاد کشاورزی همه پای کار هستند و ما هم در وزارتخانه تلاش خواهیم کرد که مشکلات مردم هرچه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام / 

نظر شما