شناسهٔ خبر: 22639942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با حضور معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا

برترین‌های هشتمین المپیاد ورزشی مرزبانی کشور در بوشهر معرفی شدند+تصاویر

R41363/P1336/S6,53/CT7

با حضور معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا برترین‌های هشتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان مرزبانی کشور از ۱۶ استان مرزی در بوشهر معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌های هشتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان مرزبانی کشور ظهر امروز با حضور معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا در سالن 2 هزار نفری فجر بوشهر برگزار شد.

 فرمانده دریابانی استان بوشهر  در این مراسم با اشاره به اینکه در این دوره از رقابتها 300 ورزشکار از 16 استان مرزی شرکت داشتند اظهار داشت: این ورزشکاران در چهار رشته ورزشی شنا، تیراندازی، والیبال ساحلی و آمادگی جسمانی در مدت سه روز با هم رقابت کردند.

سرهنگ ولی الله رضایی‌نژاد افزود: در این رقابتها ورزشکارانی از مرزبانی استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی، خوزستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، مرکز آموزش محمد رسول الله بیرجند، مرکزآموزش شهید رجایی، مرکزآموزش زابل و بوشهر شرکت کردند.

وی از کسب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها خبرداد و گفت:تیم‌های خوزستان، کرمانشاه و مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه در رشته شنا خوزستان، کرمانشاه و بوشهر اول تا سوم شدند تصریح کرد: در رشته تیراندازی  مرکز آموزشی شهید رجایی کرمانشاه، مرکز آموزشی محمد رسول الله بیرجند، و سیستان و بلوچستان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

سرهنگ رضایی‌نژاد با اشاره به اینکه در رشته والیبال ساحلی مازندران، گلستان و خراسان رضوی مقام‌های برتر کسب کردند خاطر نشان کرد: در رشته آمادگی جسمانی تیم‌های کرمانشاه، خوزستان و مرکز آموزشی محمد رسول الله (ص) بیرجند اول تا سوم شدند.

وی، ارتقا آمادگی عملیاتی نیروهای مرزبانی را از جمله اهداف برگزاری هشتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان مرزبانی دانست و گفت: رشته‌های برگزار شده در این المپیاد به منظور تقویت و تشویق کارکنان طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما