شناسهٔ خبر: 22634464 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

محمود برآبادی در گفت وگو با ایبنا خبر داد:

​اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به کتابگردی می‌روند

محمود برآبادی، نائب رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از حضور اعضای این انجمن در برنامه کتابگردی خبر داد و گفت: حضور نویسندگان و پدیدآورندگان در کتابفروشی‌ها و دیدار با مخاطبان سبب رونق کتاب و کتابخوانی می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
نائب رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از حضور نویسندگان و اعضای این انجمن در برنامه کتابگردی خبر داد و گفت: کتابگردی حرکت بسیار خوبی است و حضور نویسندگان و پدیدآورندگان در کتابفروشی‌ها و دیدار با مخاطبان سبب رونق کتاب و کتابخوانی می‌شود. اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان هم در کنار مردم در این برنامه شرکت کرده و در کتابفروشی‌ها حاضر می‌شوند.
 
محمود برآبادی افزود: بر این اساس من هم همگام با سایر نویسندگان در این برنامه شرکت می‌کنم و به شهرکتاب هفت‌حوض می‌روم. در این کتاب‌فروشی یکی از مجموعه‌های من با عنوان «کتاب بازی» که برای گروه سنی خردسال و کودک تالیف شده و است، نیز رونمایی خواهد شد.
 
به گفته این نویسنده و منتقد ادبی، در این مجموعه چهارجلدی که از سوی نشر شهرقلم منتشر شده، در قالب داستان- بازی، مطالبی درباره حمل و نقل ارائه شده و به کشتی، قطار، هواپیما و اتوبوس اشاره شده است.

آیین رونمایی از مجموعه «کتاب-بازی» پنجشنبه 2 آذر 1396 در شهر کتاب هفت‌حوض واقع در میدان رسالت، خیابان آیت، فلکه هفت‌حوض برگزار می‌شود.

نظر شما