شناسهٔ خبر: 22685168 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

​از سوی انتشارات نجوای قلم:

مجموعه داستان‌هایی به قلم نویسندگان کودک و نوجوان منتشر شد

محدثه قبادی، مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات نجوای قلم، از انتشار دو مجموعه داستان از نویسندگان کودک و نوجوان خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
محدثه قبادی، مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات نجوای قلم، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از انتشار دو مجموعه داستان از نویسندگان کودک و نوجوان خبر داد و گفت: در پی نخستین فراخوان داستان کودک و نوجوان که مهرماه 95 از طریق خبرگزاری‌ها اعلام شده بود درمجموع پنج هزار داستان از بچه‌ها در سطح کشور به دستمان رسید که توسط هیات داوران شامل نویسندگان حوزه کودک و نوجوان بررسی شد و در نهایت آثاری از 40 نفر از نویسندگان کودک و نوجوان انتخاب شد.
 
وی افزود: این آثار در مجموعه دو جلدی، کودک و نوجوان به نام‌های «نویسندگان آینده ایران 1»  و «نویسندگان آینده ایران 2»  به چاپ رسیدند که مجموعه اول مربوط به مجموعه داستان‌های کودک و مجموعه دوم مربوط به مجموعه داستان نوجوانان است.
 
قبادی همچنین بیان کرد: در ابتدا تصمیم داشتیم با همکاری شهرداری تهران مراسم رونمایی از کتاب‌ها را برگزار کنیم و در این مراسم لوح‌های تقدیر و کتاب‌ها را به نویسندگان آثار تقدیم کنیم اما  از آنجا که اکثر بچه‌‌ها، دانش‌آموز بودند از نقاط دور و مختلف ایران مخصوصا شهرهای جنوبی کشور بودند امکان هماهنگی برای حضور آنها مقدور نبود و لوح‌ها و آثار را برایشان ارسال کردیم.
 
مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات نجوای قلم، اظهار امیدواری کرد این کار باارزش با استمرار نویسندگی این کودکان و نوجوانان به ثمر بنشیند.

نظر شما