شناسهٔ خبر: 22626542 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

کمک ۲۰میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران

معاون امور مجلس سازمان انرژی اتمی ایران: اتحادیه اروپا ۲۰میلیون یورو به منظور توسعه انرژی ایمن هسته‌ای به ایران پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران، امروز در نشست خبری دومین سمینار همکاری های هسته ای، پیشرفت ها و چشم اندازها در اصفهان گفت: این اقدام نشان دهنده استقبال اروپاییان برای همکاری با ایران در زمینه هسته ای است .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بهروز کمالوندی افزود: می توانیم با اتحادیه اروپا همکاریهای خوبی در زمینه موضوعاتی مانند ایمنی، پادمان و گداخت داشته باشیم.

وی بر اهمیت حفظ برجام در این سمینار تاکید کرد و گفت: این سمینار پیام مهمی برای جامعه جهانی دارد و امیدواریم آمریکا سرعقل نیز بیاد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور رییس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس نیز در این نشست گفت: با اعلام آمادگی اتحادیه اروپا امیدواریم شاهد آینده بهتری در طرح های هسته ای باشیم و جلو کارشکنی های آمریکا گرفته شود.

در این نشست همچنین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: این سمینار منجر به توسعه فعالیت های صلح آمیز هسته ای شود.

حمیدرضا فولادگر افزود:  تایید 9 بار تعهدات جمهوری اسلامی  از طرف آژانس، نشان از حق مسلم ایران در توسعه فعالیت های هسته ای است.

نظر شما