شناسهٔ خبر: 22623825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس دشتستان:

باند سارقان حرفه‌ای در دشتستان متلاشی شد

R41363/P1377/S6,53/CT11

رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت: باند سارقان حرفه‌ای با کشف ۳۷ فقره سرقت منزل و دستگیری ۲ سارق متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، سرهنگ  سید جواد رضوی  ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در برازجان با تاکید بر برقراری امنیت پایدار در این شهرستان  اظهار داشت: با مشارکت همه جانبه مردم و تلاش و رصد شبانه‌روزی پلیس  امنیت در دشتستان برقرار و پایدار است.

وی با اشاره به کاهش جرایم خشن در  دشتستان خاطر نشان کرد: برقراری امنیت و احساس امنیت در دشتستان با تلاش نیروی انتظامی و مشارکت مردم محقق و این مهم سبب کاهش جرائم خشن شده است.

رئیس پلیس دشتستان با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه کشف سرقت‌های منازل در دشتستان تصریح کرد: در راستای برخورد قاطع با انواع سرقت‌ها و در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دشتستان کارگروه ویژه‌ای با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس آگاهی تشکیل و کشف سرقت‌های منازل بعنوان یک اولویت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به شناسای سارقان تصریح کرد: ماموران پلیس دشتستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته ، دو سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ رضوی بیان کرد : متهمان در باز جوئی‌ها و تحقیقات بعمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران، به ارتکاب 17 فقره سرقت منزل در شهرستان دشتستان اعتراف کردند.

رئیس پلیس دشتستان گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با تاکید بر افزایش آگاهی و هوشیاری به شهروندان توصیه کرد، که در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک مراتب را سریعأ از طریق شماره تلفن 110 به پلیس دشتستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما