شناسهٔ خبر: 22621390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از سوی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛

اقدامات مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در هفته کتاب تشریح شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اقدامات مراکز این سازمان در هفته کتاب و کتابخوانی امسال را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمد درافشانی" سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و تشریح اقدامات این هفته توسط مراکز این سازمان بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آیین «طرح دوستی با کتاب» ویژه کودکان با هدف آشنایی آنان با اهمیت و فوائد خواندن کتاب در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) این سازمان برگزار شد.

وی ساخت کاردستی کتاب توسط کودکان و اهداء جوایز به نفرات برگزیده، برپایی نمایشگاه تازه های کتاب، عضو گیری رایگان و تقدیر از کتابخوانان برتر کتابخانه بانو حضرت زهرا (س) و خانواده های آن را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد که توسط فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد.

درافشانی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، عضوگیری رایگان و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در کتابخانه اندیشه و بازدید کودکان دبستانی از جمله برنامه های کتابخانه اندیشه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بود.

این مسوول افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه داستان نویسی «نویسندگان کوچک» از سوی خانه فرهنگ محمدیه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد که 500نفر در این مسابقه شرکت کردند که به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

درافشانی برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقه داستان نویسی و کتابخوانی، تقدیر از کتابخوانان برتر، عضو گیری رایگان توسط کتابخانه های محمدیه و شهد نواب صفوی  و بازدید دانش آموزان از این کتابخانه ها را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوابی برشمرد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شد.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از اهدا کنندگان کتاب و پیشکسوتان کتابدار سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و کتابداران کتابخانه های این سازمان به مناسبت تقدیر به عمل آمد.

 

 

نظر شما