شناسهٔ خبر: 22618804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

خاک آسمان اهواز را در بر گرفت

ایسنا

گرد و غبار که از صبح امروز با وزش باد بخش‌هایی از شهر اهواز را تحت تاثیر قرار داده بود، اکنون سراسر شهر را در بر گرفته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش شفاف، گرد و غبار که از صبح امروز با وزش باد بخش‌هایی از شهر اهواز را تحت تاثیر قرار داده بود، اکنون سراسر شهر را در بر گرفته است.

 از اوایل صبح امروز سه‌شنبه وزش باد موجب بروز غبار در شهر اهواز شد و از حدود ساعت 10 صبح، با شدت یافتن سرعت باد، خاک آسمان اهواز را در بر گرفت.

با شدت یافتن گرد و غبار، از سوی اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در نوبت بعد از ظهر در شهرستان‌های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی تعطیل اعلام شد.

همچنین اطلاعیه‌ای در خصوص وضعیت گرد و غبار از سوی اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان صادر شده است.

آماده‌باش اورژانس خوزستان در پی وقوع گرد و غبار


‌رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از آماده‌باش کامل اورژانس خوزستان در پی وقوع گرد و غبار خبر داد.

‌دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی که قرار بود نخستین بارش‌های پاییزی از ظهر دیروز در اهواز آغاز شود، از چند روز گذشته کلیه نیروهای اورژانس و درمانی به صورت آماده‌باش هستند.

 
وی افزود: پیش‌بینی هواشناسی با رخداد وضعیت هوا متفاوت بود و با وجود اینکه از ظهر دیروز انتظار بارش باران را در اهواز داشتیم، امروز شاهد گرد و غبار بودیم.
 
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: در حال حاضر کلیه آمبولانس‌های اورژانس و نیروهای درمانی در بیمارستان‌ها به صورت آماده‌باش هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما