شناسهٔ خبر: 22603974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

نمایش بی هیجان پرسپولیس - پدیده/فرصت صدرنشینی از دست رفت

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه) از هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت و حدود 10 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و اعضای دو تیم، این دیدار را با یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان زلزله غرب کشور آغاز کردند.
در دقیقه هفتم «بشار رشن» هافبک عراقی که عملکرد خوبی در دیدارهای اخیر داشته است، به دلیل مصدومیت جای خود را به «محسن مسلمان» داد.
در نهایت پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان، نتوانست در نیمه نخست به گلی دست یابد تا امید خود را برای رسید به برتری، معطوف نیمه دوم کند.
با شروع نیمه دوم پرسپولیس مانند نیمه نخست تیم برتر میدان بود، اما حملات پرسپولیس تنها تا پشت محوطه جریمه حریف با برنامه پیش می رفت و برای رسیدن به گل این تیم برنامه ای نداشت.
برخلاف پرسپولیس پدیده در دفاع بسیار با برنامه عمل کرد و توانست تمام برنامه های «برانکو ایوانکوویچ» را خنثی کند.
این بازی کسل کننده در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیسی ها موقعیت مناسبی را برای بازگشت به صدر از دست بدهند.
قضاوت این دیدار برعهده حسین زرگر بود که با کارت زرد خود «اکبر صادقی» و «محمدرضا خانزاده» از پدیده را جریمه کرد.
پرسپولیس با این تساوی و 24 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و پدیده نیز با 18 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.
پرسپولیس بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن(محسن مسلمان)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور آغاز کرد که برانکو در همان دقیقه پنج نیمه نخست مجبور شد مسلمان را جانشین رسن مصدوم کند. در نیمه دوم نیز سیامک نعمتی جایگزین وحید امیری شد.
سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد رضا خلعتبری، سینا زامهران و محمد قاضی از ابتدا برای پدیده در ترکیب اصلی قرار گرفتند و در اواخر بازی محمد مهدی نظری جایگزین محمد مهدی مهدی خانی شد و خلعتبری نیز جای خود را به رضا صدری داد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118** 1368
خبرنگار: جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما