شناسهٔ خبر: 22603135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه نخست

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه) از هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی از پدیده مشهد پذیرایی می کند.
حدود 10 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و اعضای دو تیم، این دیدار را با یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان زلزله غرب کشور آغاز کردند.
در دقیقه دوم «گادوین منشا» به زیبایی دو مدافع پدیده را از پیش روی برداشت، اما ضربه وی راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.
در دقیقه هفتم «بشار رشن» هافبک عراقی که عملکرد خوبی در دیدارهای اخیر داشته است، به دلیل مصدومیت جای خود را به «محسن مسلمان» داد.
بازیکنان پدیده که با روش تدافعی وارد میدان شده بودند در ضد حملات به سرعت «محمدرضا خلعتبری» و «سینا زامهران» امید داشتند.
در دقیقه 26 حرکت خوب «گادوین منشا» و پاس او سبب شد تا «علی علیپور» در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که ضربه او را «سعید جلالی راد» مهار کرد.
در نهایت پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان، نتوانست در نیمه نخست به گلی دست یابد تا امید خود را برای رسید به برتری، معطوف نیمه دوم کند.
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن(محسن مسلمان)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور
*ترکیب پدیده مشهد:
سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد رضا خلعتبری، سینا زامهران و محمد قاضی
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
گزارش از: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما