شناسهٔ خبر: 22601836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار:

هفته بسیج با شروع هفتاد برنامه در دلوار آغاز شد

فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت هفته بسیج ( 29 آبان لغایت پنجم آذرماه ) با شروع هفتاد برنامه متنوع از امروز دوشنبه در دیار شهید رئیسعلی دلواری آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سرهنگ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار، روز دوشنبه به مناسبت شروع هفته بسیج در نشست با امام جمعه دلوار افزود: برنامه های هفته بسیج در بخش دلوار با همکاری نهادهای فرهنگی و مشارکت آحاد مردم و بسیجیان در مساجد ، دستگاه های مختلف اجرایی و پایگاه های مقاومت اجرا می شود.

وی افزود: در هفته بسیج بیش از هفتاد برنامه مختلف ورزشی،علمی و برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی ، تجلیل از چهره‌ های نخبه علمی و فرهنگی ، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان می توان بیان کرد.

سلیمانی اظهار کرد: برگزاری همایش زنان ایثار گرو همایش تجلیل از رزمندگان با حضوربیش از 900 رزمنده و ایثارگرو برپایی صبحگاه مشترک ویژه نیروهای بسیجی ، غبارروبی گلزار شهدا و ارائه خدمات درمانی به بسیجیان نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج در بخش دلوار است.

فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار همچنین به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم ، حضور در نمازجمعه ، همایش های بصیرتی و حضور در مدارس در هفته بسیج خبر داد.

وی تصریح کرد: دیدار با 60 خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد و بسیجیان فعال در عرصه فرهنگی وعلمی از دیگر برنامه های هفته بسیج دربخش دلوار است.

سلیمانی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان در دیار شهید رئیسعلی دلواری  از جمله برنامه های مهمی است که باید در طول سال و خصوصا هفته بسیج برای تحقق آن اقدام کرد.

وی در پایان گفت:از جمله برنامه های امروز هفته بسیج در بخش دلوار افتتاح نمایشگاه اسیب های اجتماعی در مدرسه دبیرستان شهید بهشتی و تقدیر از بسیجیان فعال در مساجد و مسابقات فرهنگی در پایگاه های مقاومت بخش تا ساعات پایانی امروز برگزار می شود.

انتهای پیام/


 

نظر شما