شناسهٔ خبر: 22596578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شدت بارندگی‌ها در استان بوشهر افزایش می‌یابد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا شدت بارندگی‌ها در نیمه شمالی و مرکز استان بوشهر افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

شدت بارندگی‌ها در استان بوشهر افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی به استان، از امروز در برخی نقاط جنوبی استان بارش پراکنده باران به همراه رعد و برق آغاز شد. بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که فردا به تدریج بر مقدار و شدت بارندگی‌ها در نیمه شمالی استان به‌ویژه در سواحل شمالی و مرکزی افزوده خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا سرعت وزش باد‌های شرقی و جنوب شرقی نیز در این مناطق افزایش قابل ملاحظه خواهد یافت که به دنبال آن دریا متلاطم و مواج می‌شود. برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری گاهی تمام ابری در برخی ساعات همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه‌ای تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، ظهر فردا در سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس غالبا شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود. ارتفاع موج دریا نیز طی این مدت ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام /پ

افزایش شدت بارندگی‌ها در استان بوشهر

نظر شما