شناسهٔ خبر: 22595152 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ثمرات بسیج در همه زمینه‌ها آشکار است

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت: هرجا که نوای دلنشین بسیج طنین‌انداز شده تحول عظیم ببار آورده که ثمرات آن در همه زمینه‌ها آشکار است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام امروز، 29 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک نعمت الهی است است و ما باید این نعمت را قدر بدانیم.
وی در ادامه افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان این سرزمین در دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و مردم به رهبری امام راحل (ره) است که با خون و ارزش‌های برگرفته از تفکر بسیجی خود تاریخ شگرفی در دفتر تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام خاطرنشان کرد: افتخار همه ما این است که بسیجی هستیم و این افتخار از مرحوم امام(ره) به ما رسیده است و رحمت خدا به امام که با آن نگاه عمیق و ملکوتی خود شجره طیبه بسیج را به‌وجود آورد.
حجت‌الاسلام نعمتی‌پور تصریح کرد: اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی‌توانستیم در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم و هرجا که نوای دلنشین بسیج طنین انداز شده تحول عظیم ببار آورده که ثمرات آن در همه زمینه‌ها آشکار شده است.

نظر شما