شناسهٔ خبر: 22582574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه ۱۵ خرداد:

بسیج مظهر وحدت و همدلی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه امروز قطار عظیم بسیج، ملت ایران را به پیش می برد، گفت: میدان های حضور بسیج میدان های فرا ملی است چرا که بسیج مظهر وحدت و همدلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد بعد از ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع جهادگران بسیجی شهرستان قرچک ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) و با تفسیر آیه «وَ نُريدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثينَ» تشکیل بسیج را از الهامات الهی به حضرت امام(ره) دانست و با یادآوری جمله تاریخی امام مبنی بر «بسیج فرمول دفاع از انقلاب اسلامی است»، گفت: شجره طیبه بسیج یکی از پدیده های شگفت آور دوران انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج رمز پایداری و ماندگاری و عزت ملی ایران اسلامی است، افزود: بسیج حقیقتاً شبیه افسانه ها است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج 15 خرداد با ابراز اینکه بسیج مرز سنی نمی شناسد، تصریح کرد: از نوجوان بسیجی تا کهنسال، آحاد زن و مرد در بسیج خدمت می کنند، نه مرز صنفی می تواند بسیج را محدود کند و نه مرز جغرافیایی.

وی با عنوان اینکه امروز قطار عظیم بسیج، ملت ایران را به پیش می برد، تأکید کرد: بسیج فرا ملی، فرا زمانی و فرا مکانی است. میدان های حضور این نهاد پاک هم میدان های فرا ملی است چرا که بسیج مظهر وحدت و همدلی است.

حجت الاسلام عبدالله پور نیرو و توان بسیجی را الهی برشمرد و مطرح کرد: بسیجی سرشار از اخلاص، ایمان و باور قلبی به خدای قادر و توانا است.

وی در پایان اضافه کرد: بسیجی هرگز در راه خدا خسته، سست و پشیمان نمی شود، حوادث او را از راه الهی باز نمی دارد چرا که ایمان و اعتقاد بسیجی به خدا نشأت گرفته از آگاهی و بصیرت دینی و سیاسی او است و پشتوانه اعتقادی و سیاسی او برهان، استدلال، عقل و خرد است./804/پ204/ب۱

نظر شما