شناسهٔ خبر: 22589358 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

30 آبان‌ماه:

برگزاری «مسابقات قرآن» ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: دوازدهمین دوره مسابقات «قرآن کریم» ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان، 30 آبان ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، عباس امراللهی، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان در روز سه شنبه30 آبان ماه، ساعت 8:30 در محل اداره کل تعاون، کار و و رفاه اجتماعی استان برگزار خواهد شد.
امراللهی افزود: افراد مجاز جهت حضور در این مسابقه معنوی متشکل از کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنها اعم از همسر و فرزندانی است که سن آنها بالاتر از 15 سال بوده و حداکثر سن تابع مقررات سرپرستی فرزند است.
وی ادامه داد: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران و در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ در سه بخش 10جزء، 20جزء و کل و همچنین مفاهیم قرآن اعم از جلد بیست و دوم تفسیر نمونه از چاپ ۲۷ جلدی دارالکتب الاسلامیه برگزار می شود.
امراللهی افزود: در هر رشته تنها نفر اول اعم از یک زن و یک مرد به شرط احراز حد نصاب، تعیین و معرفی شده و در مرحله کشوری حضور می یابد.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله کشوری مسابقات در آذر ماه برگزار می شود که زمان و مکان دقیق این مرحله متعاقبا به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

نظر شما