شناسهٔ خبر: 22581449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازی سختی مقابل سپیدرود خواهیم داشت/تیم‌های شهرستانی از وقفه لیگ بیشتر ضرر می‌کنند

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به اینکه بازی سختی مقابل سپیدرود خواهیم داشت گفت: تیم‌های شهرستانی از وقفه لیگ بیشتر ضرر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر قلعه‌نوعی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت اظهار کرد: شهادت امام رضا (ع) و حادثه دلخراش کرمانشاه را به زلزله زدگان و ملت ایران تسلیت می‌گویم و از همه مردم ایران بابت همدردی و کمک‌هایشان تشکر می‌کنم، مردم ایران نشان دادند که معرفت در ایران زنده است.

وی با اشاره به اینکه دست تک‌تک مردم را باید بوسید که چقدر ایران و ایرانی را دوست دارند افزود: از همه نهادها و سازمان ها خصوصاً ارتش، هلال‌احمر و یک سری از ورزشکاران که در این حادثه دل‌خراش کمک کردند تشکر می‌کنم که برای آن‌ها تفاوتی نداشت که این حادثه کجا اتفاق افتاده است.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: در این 37 سال  این‌همه شعار دادیم  و از زلزله گذشته تا به امروز در بحث پیشگیری پسرفت داشتیم، وقتی زلزله اتفاق می‌افتد باید آمادگی داشته باشیم که در این زمینه هم عقب‌گرد داشتیم و ملت ایران از نظر اقتصادی واقعاً اذیت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خوشحالم که در شهر مادری خود هستم گفت: تیم سپیدرود تیم بسیار خوبی است و ما بازی سختی مقابل این تیم داریم.

سرمربی ذوب‌آهن بابیان اینکه با توجه به شنیده‌ها وضعیت زمین چمن ورزشگاه سردار جنگل خوب نیست گفت: شرایط جدول به‌گونه‌ای است که به آنچه مستحق آن بودیم نرسیدیم.

وی بابیان اینکه خوشحالم در شهر مادری خود هستم و استان گیلان در ادوار تاریخ، استان خاصی بوده است تصریح کرد: فردا بازی سختی مقابل سپیدرود رشت خواهیم داشت و تیم سپیدرود تیم خوبی است و بازی در برابر سپیدرود که تیم مردمی است و در برابر هوادارنش سخت است.

وی با اشاره به هواداران پرشور رشت بیان کرد: یکی از علت‌هایی که سپیدرود به لیگ برتر برگشت جدای از زحمات دوستانی نظیر پیوس و نظرمحمدی سرمایه اصلی‌اش تماشاگران بود، تماشاگران رشتی و گیلان جزو آن‌هایی هستند که در فرهنگ ما تأثیرگذارند.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: اگر به تماشاگر خدماتی ندهیم و آن‌ها را تنبیه هم کنیم خیلی نامطلوب است. امیدواریم بحث فحاشی از فوتبال دور شود. جامعه ما جامعه‌ای جوان است. یک جوان را با هزار مشکلات می‌آوریم داخل ورزشگاه که این جوان مثل باروت است. این جوان می‌خواهد بازی زیبا و برد را ببیند و خودش را از نظر روحی روانی تخلیه کند، ولی باید حد و حدود رعایت شود و جایی که تماشاچی نباشد بازی لذت‌بخش نیست.

وی به مدت‌زمان حضور کوتاه خود در ملوان بندرانزلی اشاره کرد و افزود: قلباً دوست دارم دو شهر دیگر نیز در لیگ برتر نماینده داشته باشد یکی نساجی مازندران و دیگری ملوان انزلی.

قلعه نوعی افزود: سه بازی در ملوان مسئولیت داشتم و جزو خاطرات خوب زندگی‌ام بود. تمام عشق و علاقه مردم انزلی ملوان است ولی الآن قوی سپید نمی‌تواند پرواز کند. جوانانی که تمام عشق و علاقه‌شان ملوان بود می‌دیدم آن شرایط مساعد را ندارد.

وی  گفت:  در مورد اینکه چرا استقلال در زمان حضور بنده قهرمان نشد یک سری از بازیکنان مسائلی را بازگو کردند و در آینده نیز مسلما مسائل دیگری بازگو خواهد شد که چرا قهرمان نشدیم.
در مورد ذوب‌آهن هم شرایط در حال بهتر شدن است. در فصل جاری نزدیک 96 موقعیت ایجاد کردیم که آمار خوبی است. در نیم‌فصل هم تیم را برای باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر تقویت خواهیم کرد . در کار خیر هم به گفته مولا هر آنچه جمع کردم برایم نماند هر آنچه دادم برایم ماند.

وی با اذعان به اینکه خیرین اولین گروهی هستند که وارد بهشت می‌شوند افزود: در زلزله اخیر پیرزنی را دیدم که تمام دارایی‌اش که یک باکس آب بود را به زلزله‌زده‌ها اهدا کرد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان افزود: شش بازی که مساوی کردیم خارج خانه لیاقتمان برد بود. تا تغییر نگرش در ذوب‌آهن اتفاق بیفتد زمان میبرد پرسپولیس زمان برانکو و منچسترسیتی را نگاه کنید. تغییر نگرش در مس کرمان زود جا افتاد و در ذوب‌آهن هم هر چه زودتر باید جا بیفتد. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند. آمار گل‌هایی که دربازی‌های ما ردوبدل می‌شود مشاهده کنید تماشاچی  این نوع بازی را دوست دارد.

وی بابیان اینکه بازی در آسیا آسان‌تر از بازی‌های لیگ ایران است گفت: آنجا بازیکنان انگیزه بیشتری دارند. پورموسوی در بازی های آسیایی به من زنگ می‌زد که به او می‌گفتم نترس بازی‌هایی آسیایی آسان‌تر از لیگ ایران است و 100 درصد در آسیا نتایج بهتری خواهیم گرفت.

وی در مورد وقفه‌های لیگ برتر گفت: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید الگوبرداری کنیم. تیم ملی خوب از دل یک لیگ منظم می‌تواند دربیاید، بعد از تعطیلات تا بازیکنان به شرایط ایدآل برسد زمان ببرد. تیم‌های شهرستانی از وقفه لیگ بیشتر ضرر می‌کنند و تیم‌های پایتخت با یک پرواز به مسابقه می‌رسند که کمتر ضرر می‌کنند و امثال ما دست‌کم دو پرواز باید داشته باشیم.

روابط عمومی ذوب‌آهن نیز گفت: بخشی از قرارداد بازیکنان و تیم ذوب‌آهن به زلزله‌زده‌ها اختصاص خواهد یافت.

به گزارش فارس دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و ذوب‌آهن اصفهان فردا دوشنبه ساعت 14:30 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما