شناسهٔ خبر: 22581171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی سپیدرود : به ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید با توجه به شرایط پیچیده جدول مسابقات، تیمش نیاز زیادی به کسب امتیاز کامل دیدار با ذوب آهن دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی نظرمحمدی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: با توجه به شرایط  جدول به ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن نیاز داریم.خبر بد برای ما غیبت حسین ابراهیمی به دلیل سه اخطاره بودن است و از آن بدتر این است که  پویا نزهتی را به دلیل آسیب دیدگی به احتمال ۹۹ درصد در اختیار نخواهیم داشت.

او ادامه داد: این دو بازیکن تاکنون از تاثیر گذارترین بازیکنان سپیدرود بوده اند و نبود آنها برای ما مشکل ساز می شود. با وجود این مشکل ما به جوانان تیم مان و همچنین حمایت تماشاگران مان امید داریم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را بگیریم. حریف ما حریفی هوشمند است و بسیار در ضد حملات خطرناک کار می کند. بازیکنان خط حمله ذوب آهن بسیار زهردار هستند و بازیکنان خط دفاعی ما برای کنترل آنها باید هوشمندانه بازی کنند تا از نقطه قوت ذوب آهن آسیبی نبینیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص اشتباهات برخی بازیکنان تیم و راهکارش برای جلوگیری از دریافت گل های آماتور بیان کرد: فوتبال بازی اشتباهات است. هیچ کادر فنی نمی تواند جلوی اشتباهات فردی بازیکنان را از قبل بگیرد. هیچ بازیکنی هم دوست ندارد اشتباه کند و همه بازیکنان سعی می کنند تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند تا تیمشان هم موفق شود.

او همچنین گفت که حسین کعبی آسیب دیدگی اش رفع شده و در بازی فردا به عنوان کاپیتان حضور خواهد داشت.

نظرمحمدی اضافه کرد: تیم ما نیاز به تغییر و تحولات اساسی ندارد و بیشتر نیاز به تقویت و ترمیم دارد. ما فعلا دو جای خالی داریم که بخاطر مسائل انضباطی بعضی از بازیکنان که در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دارد ممکن است سه جای خالی برای اضافه کردن بازیکنان جدید داشته باشیم. من فکر می کنم اگر نقاط ضعف مان را از بین ببریم می توانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

نظرمحمدی در پاسخ به این پرسش که برای جذب بازیکن جدید، بازیکن بومی مد نظرش است یا غیر بومی، اظهار کرد: در همه بازی های ما شاکله اصلی تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل دادند. ما در هر بازی تقریبا هفت بازیکن بومی داشتیم و در سه فصل گذشته سعی کردیم از همه ظرفیت های بومی استان استفاده کنیم. اگر بازیکنان بومی در سایر تیم ها وجود داشته باشند، در صورت داشتن کیفیت بالا آنها را جذب می کنیم، در غیر این صورت هدف ما جذب بازیکنان غیر بومی است.

سرمربی سپیدرود در خصوص زلزله کرمانشاه نیز گفت: من به مردم زلزله زده کرمانشاه تسلیت می گویم. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدرود با مردم کرمانشاه همدردی می کنند. من از هیئت دولت و رییس جمهور محترم می خواهم که از یارانه ای که به مردم پرداخت می شود، برای ماه آینده مبلغ پانصد تومان از یارانه هر ایرانی کم شود و به مردم زلزله زده کرمانشاه پرداخت شود. امیدوارم این موضوع در هیئت دولت مصوب شود تا مردم غیور کرمانشاه که در سال های جنگ تحمیلی برای دفاع از مرز های ما فداکاری کردند از این مبلغ برای بازسازی خانه های خود استفاده کنند.

انتهای پیام

نظر شما