شناسهٔ خبر: 66692457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دوشان می‌ماند اما نه برای دستمزد 12 میلیون یورویی

نام ولاهوویچ در سر لیست تمدیدی‌های یوونتوس

دوشان ولاهوویچ از زندگی در تورین لذت می‌برد، ولی نیاز دارد تا با مسئولان یوونتوس درباره آینده پروژه پیش روی آنها صحبت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد دوشان ولاهوویچ بازیکن صربستانی سابق فیورنتینا که به عنوان آقای گل سری آ ایتالیا وارد یوونتوس شد، زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری بسیار مورد بحث بوده ولی با این حال، او اگر چه از فرم مطلوبش فاصله گرفته اما بدون شک رهبر اصلی این تیم است. 

حال با قهرمانی در کوپا ایتالیا، برای همه هواداران یوونتوس مشخص است که الگری آینده‌ای در این تیم ندارد و مشخصا تیاگو موتا سرمربی فصل بعد این تیم خواهد بود. با حضور موتا فرایند مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد و پس از کیه‌زا، به نظر ولاهوویچ نفر دومی است که باید خودش را برای مذاکره آماده کند.

2022486

موتا از تیمش عملکردی بهتر نسبت به 3 فصل گذشته می‌‎خواهد و حالا که ولاهوویچ در این فصل از مسابقات توانسته در 18 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند، نشان می‌دهد که این بازیکن خودش هم برای تکرار فرم خوب دوران فیورنتینای خود بسیار انگیزه دارد.

دستمزدی که مسئولان یوونتوس برای فصل بعد در نظر گرفتند، 12 میلیون یورو است ولی دوشان در صحبت‌هایی که با اطرافیان خود درباره احتمال تمدید قراردادش داشته، به وضوح اعلام کرده که برای او پروژه و توضیح درباره شرایط ایده‌آلی که از یوونتوس می‌خواهند به مراتب مهمتر از بحث حقوق خواهد بود.

نظر شما