شناسهٔ خبر: 22573746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر بیمارستان بعثت همدان خبر داد

ترخیص 25 مصدوم زلزله کرمانشاه از بیمارستان بعثت همدان/ خیرین در کمک نقدی به بیماران ورود کنند

مدیر بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه 25 مصدوم زلزله کرمانشاه امروز از بیمارستان بعثت همدان ترخیص شدند، گفت:‌ خیرین در کمک نقدی به بیماران ورود کنند.

صاحب‌خبر -

حمید کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته نسبت به مداوای بیماران حادثه زلزله کرمانشاه در همدان، اظهار کرد: تقریبا 125 مصدوم زلزله در بیمارستان بعثت پذیرش داشته‌ایم که دیروز نیز دو نفر به این تعداد اضافه شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از بیماران با اتوبوس اعزام شده‌اند و تعداد محدودی نیز خود به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، افزود: تقریبا 60 عمل جراحی بر روی این بیماران صورت گرفته است.

مدیر بیمارستان بعثت همدان از ترخیص 25 نفر طی امروز خبر داد و گفت: این افراد توسط خودروهای دانشگاه علوم پزشکی به کرمانشاه فرستاده شدند و با همکاری ستاد اسکان آموزش و پرورش این استان، در حال حاضر در مدارس اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از بیماران نیز در سالن صخره‌نوردی جنب بیمارستان بعثت همدان اسکان داده شده‌اند، خاطرنشان کرد: تعدادی از بیماران و همراهان آنها را هتل آرین همدان اسکان داده است.

کیانی با اشاره به اینکه بعد از ترخیص نیز توسط خیرین برای بیماران از داروخانه دارو تهیه شده است، افزود: خیرین تعدادی تجهیزات در قالب ویلچر، تشک مواج و... نیز برای بیماران تهیه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بیمار بدحال بین آنها وجود ندارد، افزود: خوشبختانه وضعیت خوبی حاکم است و فعلا چیزی نیاز ندارند.

مدیر بیمارستان بعثت همدان با اشاره به اینکه خیرین می‌توانند برای تهیه ویلچر، تشک مواج، تخت‌هایی برای جابجایی بیمار کمک کنند، گفت:‌ هنگام ترخیص کمک نقدی در راستای تهیه دارو و دیگر مایحتاج لازم است و امیدوارم خیرین ورود کنند.

انتهای پیام/ج/

نظر شما