شناسهٔ خبر: 22569533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه بوشهر:

۷۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

R41363/P1486/S6,53/CT11

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر گفت: در هفته بسیج امسال ۷۰۰ عنوان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشار به اینکه فرهنگ بسیجی نقش مهم و تاثیرگذاری در همه عرصه‌ها دارد اظهار داشت: شهادت طلبی، فداکاری، دشمن شناس و دشمن شکن، مقاوم، رزمنده، پیرو معصومین(ع)، ولایت‌مداری و همیشه در صحنه بودن از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی است.

وی با اشاره به هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر ماه تصریح کرد: امسال هفته بسیج با شعار "بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی  تعیین شده که برنامه‌ها در 2500 رده مقاومت بسیج استان بوشهر اجرا می‌شود.

سرهنگ حمید خرمدل از اجرای  5 هزار برنامه در استان بوشهر خبرداد و افزود: 11 برنامه بسیار شاخص  آن در مرکز استان بوشهر با محوریت مسجد برگزار که در مجموع در هفته بسیج امسال 700 عنوان در استان بوشهر برگزار می‌شود.   

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای گشت محله‌ای در نقلط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر بیان کرد: در راستای ارتقای سطح امنیت روانی، گشت‌های محله‌ای بسیج با مشارکت همه نیروهای بسیج که دوره‌های تخصصی فرا گرفته‌اند همزمان با هفته بسیج  راه اندازی می‌شود.

خرمدل با اشاره به اجرای نمایش اقتدار بسیج استان بوشهر بیان کرد: نمایش اقتدار بسیجیان 5 آذر در شهرستان عسلویه برای افزایش آمادگی بسیجیان در اجرای مأموریت‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در بازسازی نقاط زلزله زده کرمانشاه تصریح کرد: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی و بازسازی خرابی‌های منطقه زلزله‌زده کرمانشاه از برنامه‌های مهم سپاه است که در این خصوص در حال تدوین برنامه مورد نظر است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از تکمیل خانه‌های مددجویان روستایی استان بوشهر خبرداد و افزود: 600 منزل روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر به سپاه این استان واگذار شد که بخشی  به مددجویان تحویل شده و بخشی هم رو به تکمیل است که به زودی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما