شناسهٔ خبر: 22554838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ارسال کمک های مردمی هلال احمر گرمسار به مناطق زلزله زده غرب کشور

صبح امروز اقلام جمع آوری شده از قبیل پتو ، چادر و اقلام خوراکی و مورد مصرف روزانه و عمومی مردم آسیب دیده و بی سرپناه زلزله زده غرب کشورو استان کرمانشاه از طریق هلال احمر گرمسار ارسال شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین محمد گلینی رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار بابیان این مطلب افزود:در این مرحله از ارسال کمک های مردمی از شهرستان گرمسار بیش از 2 هزار تخته پتو و وسایل گرمایشی و البسه پوشاک به مناطق زلزله زده کرماشناه از طریق هلال احمر گرمسار ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار در ادامه گفت: در این محموله کمک های مردمی گرمساری ها و ایوان کی ها بیش از 50 بسته لباس های نوع بسته بندی شده ،و 50 بسته 100 تایی لوازم بهداشتی و بیش از 5 هزار بطری آب معدنی با نظارت بهداشتی به استان کرمانشاه اعزام شدند .
گلینی اظهارداشت: قرا است طبق برنامه ر یزی انجام شده تا روزهای آینده 10 نفر از امدادگران واکنش سریع به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از گرمسار اعزام شوند .
وی در ادامه از استقرار8 مرکز جمع آوری کمک های مردمی در شهر گرمسارو یک مرکز در شهر ایوان کی طی روزهای آینده برای کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

برچسب‌ها:

نظر شما