شناسهٔ خبر: 22514479 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

15 کامیون و تریلر موکت و آب معدنی از استان مرکزی به مناطق زلزله زده ارسال شد

صاحب‌خبر -

محمد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محموله ها شامل 2 هزار تخته پتو است که با هفت دستگاه تریلی و 40 هزار بطری آب معدنی که از طریق هشت دستگاه کامیون به این مناطق ارسال شد.
وی بیان کرد: در 2 روز گذشته نیز این جمعیت چند دستگاه کامیون چادر و پتو به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده و در ساعات اولیه پس از زلزله تیم های واکنش سریع، اسکان اضطراری و آواربرداری به همراه تجهیزات مورد نیاز در کوتاه ترین زمان به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: کمک های مردم شهرستان های مختلف این استان به زلزله زدگان کرمانشاه کم نظیر بوده و محوطه ساختمان جمعیت هلال احمر استان مرکزی مملو از کمک های مردمی است.
محمدی گفت: کمک های مردمی استان مرکزی در حال تفکیک است و این کمک ها نیز به زودی ارسال خواهد شد.
وی اظهار کرد: تمام شعب هلال احمر در شهرستان های مختلف این استان و در اراک علاوه بر شعب در مراکز شهر نیز از طریق چادرهای نصب شده جمعیت، آماده جمع آوری مشارکت های مردمی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تاکید کرد: مردم هر نوع کمک نقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر تحویل دهند و به هیچ عنوان به شماره حساب های مشکوک که در فضای مجازی اعلام می شود، اعتماد نکنند.
محمدی بیان کرد: هم اکنون مهمترین نیاز مردم زلزله زده کرمانشاه انواع کنسروها، آب معدنی، خشکبار، لباس گرم و پتو است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: به هیچ عنوان لوازم و لباس های کارکرده از مردم دریافت نخواهد شد و انتظار است کمک ها با حفظ شان مردم زلزله زده صورت گیرد.
زمین لرزه یکشنبه شب 7.3 ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: 45.9 و عرض آن : 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

نظر شما