شناسهٔ خبر: 22503054 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رضایت آسیب دیدگان سرپل ذهاب از روند خدمات درمانی در بیمارستان

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، با توجه به اینکه ساختمان بیمارستان شهدای سرپل ذهاب تخریب شده و قابل استفاده نیست، بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و ارتش اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در محوطه این بیمارستان کرده اند.
هر چند دقیقه یکبار آمبولانس اورژانس مصدومان زلزله در نقاط مختلف شهر و روستاهای اطراف سرپل ذهاب را به این بیمارستان صحرایی منتقل می کنند.
چادرهای مختلفی برای خدمات دهی به مصدومان تعبیه شده و هر کدام به کار درمانی خاصی مشغول هستند.
2 کانتینر دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز حامل بیمارستان 50 تختخوابی با کادری مجرب در داخل محوطه بیمارستان برای درمان مصدومان مستقر شده اند.
با چند تن از مصدومان و خانواده های آنان که صحبت کردیم اغلب از وضعیت و خدمات درمانی اظهار رضایت داشتند.
آنان تنها مشکل آسیب دیدگان را کمبود چادر، نان، غذا و پتو عنوان کردند و خواستار توزیع مناسب امکانات توسط نیروهای امدادی شدند.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند که تاکنون بیش از 400 کشته و 7 هزار و 156 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد،37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در کرمانشاه تاکنون به بیش از 500 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز به 7454 نفر است.
7355/8066خبرنگار:وریا کرمی **انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما