شناسهٔ خبر: 22459044 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

ارتقاي آگاهي دختران مهم ترين اولويت امور زنان و خانواده است

مديركل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، آموزش و ارتقاي آگاهي دختران را مهم ترين اولويت امور زنان و خانواده آموزش و پرورش درسال جاری دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، پيش ازظهر امروز، مهناز احمدي، در حاشيه ديدار معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده با وزيرآموزش و پرورش كه درساختمان شهيد رجايي برگزار شد ، اظهاركرد : بهبود وضعيت آموزشي و بهداشتي دانش آموزان مناطق محروم اولين كار مشترك معاونت امو زنان و خانواده با آموزش و پرورش است .

وي افزود: تقويت شيوه مهارت هاي اجتماعي، افزايش پوشش تحصيلي، آموزش حقوق شهروندي و آسيب شناسي رواني اجتماعي دختران از جمله موضوعاتي است كه نيازمند همكاري معاونت امور زنان و خانواده با وزارت آموزش و پرورش است .

احمدي تصريح كرد: آموزش دانش آموزان كم توان ذهني توسط آموزش و پرورش استثنايي و آموزش اوليا توسط نهضت سواد آموزي از جمله كارهاي مشترك امو زنان و خانواده با ساير بخش هاي آموزش و پرورش است.

وي آموزش و ارتقاي آگاهي دختران و زنان را اولويت اول امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش بر شمرد و خاطر نشان كرد: با توجه به جمعيت قابل توجه زنان خصوصا در دانشگاه‌ها، به كارگيري زنان در مديريت‌ها و مراجع تصميم‌گيري ضروري به نظر مي‌رسد .  

نظر شما