شناسهٔ خبر: 22447706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار قشم:

درگهان محروم از شاخصه های شهری/سه دستگاه آزمایشگاهی به درمانگاه کوثر اضافه می شود

فرماندار شهرستان قشم گفت:برای شهر شدن شاخص هایی وجود دارد که درگهان از آن محروم مانده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از قشم آزاد، علیرضا نصری ، فرماندار شهرستان قشم در حاشیه بازدید از شهر درگهان اظهار کرد : تفاهم و همراهی بین شهرداری و مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، مسیر حرکت امور شهری این بندر تجاری استراتژیک را در ریل اصلی توسعه قرار داده است.

وی استفاده از نظرات کارشناسانه در حوزه مدیریت شهری، نهادینه کردن سیستم شور و مشورت در اداره شهر و بکارگیری ظرفیت شهروندان مشارکت جو را برای رسیدن به استانداردهای شهری ضروری برشمرد و افزود : برای دست یابی به شاخص های شهری نیاز به برنامه ریزی و هدف گذاری داریم .

فرماندار قشم بیان کرد : در حال حاضر برای دفع فاضلاب در محلات مختلف شهر درگهان دچار مشکل هستیم که ساماندهی اساسی فاضلاب شهر درگهان، و اجرای تصفیه خانه نیازمند تامین اعتباری معادل ۶۰۰ میلیارد ریال است .

وی ادامه داد : کلیه مطالعات و نقشه های اجرایی شبکه و خطوط انتقال و مکان یابی تصفیه خانه توسط مشاور پروژه بصورت کامل انجام شده است و بر اساس توافق با مشارکت مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد و آب و فاضلاب شهری اجرا خواهد شد.

نصری با اشاره به بازدید از محلات شهر درگهان گفت: در این بازدید ها تصمیماتی برای خاکریزی، اجرای مبلمان شهری، ایجاد پارکینگ و فضای سبز در بلوار وحدت توسط شهرداری و مشارکت مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد گرفته شد.

فرماندار قشم از خرید و اضافه کردن سه دستگاه آزمایشی به تنها درمانگاه شهر درگهان خبر داد وافزود: سه دستگاه آزمایشگاهی سلکانتر، اوتو آنالیز و الیزاریدر در سال جاری به مجموعه تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز اضافه می شود .

برچسب‌ها:

نظر شما