شناسهٔ خبر: 22287890 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در لرستان

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک محموله کالای قاچاق به ارزش پنج میلیاردریال حاوی 910 کارتن لوازم آشپزخانه خارجی در شهرستان چگنی کشف و در این راستا یک نفر دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان چگنی هنگام گشت در آزاد راه خرم - زال به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر دار که به سمت خرم آباد در حال عبور بود مظنون شده و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.
وی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد 910 دستگاه لوازم آشپزخانه کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.
وی ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

**ثبت بیش از 19 هزار تماس تلفنی مردم خرم آباد با فوریت های پلیسی 110
فرمانده انتظامی خرم آباد نیز گفت: طی یک ماهه گذشته مردم خرم آباد 19 هزار و 570 تماس تلفنی با مرکز 110 خرم آباد داشته اند که از این تعداد 9 هزار و 928 تماس آنها عملیاتی شده است.
سرهنگ صفی الله بیرانوند افزود: از این تعداد 9 هزار و 639 تماس با راهنمایی و ارشاد ، مشکل آنها برطرف شده است.
وی بیان کرد: بیشتر این اخبار مربوط به درگیری های خانوادگی بوده که رفع این معضل در جامعه نیازمند فرهنگ سازی مناسب به ویژه از جانب اصحاب رسانه است، بنابراین در این خصوص ما نیازمند همکاری رسانه های مختلف هستیم.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
/6060/3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

انتهای پیام /*

نظر شما