شناسهٔ خبر: 22248936 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

«آموزش» در ساختار جديد آموزش و پرورش تقويت خواهد شد

معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش گفت: «آموزش» در ساختار جديد آموزش و پرورش تقويت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، علي الهيار تركمن با بيان اين كه چابك سازي ستاد و تمركززدايي از سياست‌هاي اصلي آموزش وپرورش دولت دوازدهم است، اظهاركرد: چابك سازي ستاد و تغيير ساختار ستادي آموزش و پرورش با انجام مطالعات كارشناسي صورت خواهد گرفت.

وي در خصوص تغييرات احتمالي در ساختار ستادي وزارت آموزش و پرورش تصريح كرد: اين تغييرات در مرحله مطالعات كارشناسي قرار دارد و در تلاش هستيم جميع نظرات كارشناسان اين حوزه مورد بررسي قرار گيرد لذا تاكنون چيزي به قطعيت نرسيده است.

الهيار ادامه داد: هرگونه بررسي‌هاي كارشناسي در خصوص ساختار ستادي اين وزارتخانه با هدف تقويت «آموزش» و «پرورش» و همچنين تقويت ساختار مدرسه و فرآيندهاي آموزشي درون آن صورت خواهد گرفت كه مورد تائيد سند تحول بنيادين نيز مي باشد.

معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش افزود: قطعا در تغييرات ساختاري وزارت آموزش و پرورش از تصميم‌هاي شتاب زده و بعضا غيركارشناسي اجتناب خواهد شد و به اهميت جايگاه «آموزش» به ويژه «آموزش ابتدايي» توجه ويژه اي خواهيم داشت.

الهيار در پايان خاطرنشان كرد: تقويت بدنه كارشناسي ستاد آموزش و پرورش، كاهش ساختار اداري و اجرايي و تقويت مدرسه محوري از طريق تفويض اختيارات ستادي به ادارات كل استان ها و مناطق جزئي از ماموريت هاي اصلي آموزش و پرورش در اين دولت خواهد بود.

نظر شما