شناسهٔ خبر: 22239732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صدور حکم برائت از زندان برای مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان + عکس

R1351/P1435/S3,33/CT11

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان کشورمان از اتهام جعل امضا و همچنین حکم یکسال زندان تبرئه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دادگاه تجدید نظر استان تهران اعلام کرد: امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان که به دلیل جعل امضای رئیس قبلی فدراسیون به یک سال زندان محکوم شده بود، از این اتهام تبرئه شده و این حکم اجرا نمی‌شود. 

نجاری در این باره اظهار داشت: در اسفندماه سال 90 اعلام شد که من جعل امضا کرده‌ام و هرچه توضیح داده‌ام کمتر کسی این موضوع را از زبان من باور می‌کرد که این مساله مشکلات زیادی را برایم به وجود آورد. حالا خوشحالم که تبرئه شده‌ام و مشخص شد این موضوع فقط یک اتهام بوده است.

وی ادامه داد: در سوم اسفندماه یک نامه بدون امضا از طرف رئیس قبلی فدراسیون  و از طریق ایمیل فدراسیون به فدراسیون جهانی ارسال شد که این اتفاق کار من بوده است. برهمین اساس پرونده‌ای تشکیل شد و بازپرسی‌های زیادی هم صورت گرفت، در بهمن‌ماه سال 95 مراحل مختلف بازپرسی به اتمام رسید و پرونده به دادگاه بدوی رفت. 

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ادامه داد: روز دادگاه مصادف با حضور من در آمریکا شد و نتوانستم به همین دلیل در دادگاه حاضر شوم که در آنجا من را به یک سال زندان محکوم کردند. این رای بدوی بود اما آقایان اعلام کردند که این حکم قطعی است. به هر حال ما دادخواست خود را ارائه کردیم و پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفت. خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفت و همچنین مسلط بودن قاضی به مسائل مربوط به جرایم اینترنتی رای به برائت من آن هم پس از 5 سال داده شد که این اتفاق روز 14 شهریور امسال رخ داد. 

نجاری گفت: ایمیل فدراسیون در اختیار چند نفر بود با این حال می‌دانستیم که ایمیل را چه کسی به فدراسیون جهانی فرستاده است. 

همچنین محمدرضا حاجی‌انزاهی مسئول کمیته بین‌الملل فدراسیون در این باره گفت: من هم در این موضوع به دلیل اینکه مسئولیت داشتم به 2 میلیون تومان جریمه محکوم شدم که خوشبختانه رای نیز به تبرئه ما داده شده است. 

انتهای پیام/ 

نظر شما