شناسهٔ خبر: 22177312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

ساخت مدارس جدید و ارتقای سطح کیفی آموزش اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ساخت مدارس جدید و ارتقای سطح کیفی آموزش اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان گیلان، مهدی حاجتی در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش سنگر گفت: این شوراها ترکیبی از نخبگان جامعه است و می توانیم از ظرفیت های آن در ایجاد تحول جامعه استفاده کنیم.

وی با اشاره به گسترش فضاهای آموزشی در استان خاطرنشان کرد: علاوه بر ساخت مدارس جدید، ارتقای سطح کیفی آموزش اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تصدیق برخی کمبود ها در مدارس گفت: امیدواریم در ماه های باقی مانده بتوانیم سرانه مدارس را ،کامل، واریز کنیم.

حاجتی با اشاره به سازو کار تصویب ساخت مدارس جدید افزود: با طرح موضوع و تصویب آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ، با پیگیری های آموزش و پرورش عملیات ساخت مدرسه آغاز می شود.

وی با تأکید بر استفاده بهینه از اماکن آموزشی گفت: با مصوبه شورای  آموزش و پرورش می توانیم از واحد های بلا استفاده در جهت گسترش فعالیت های فرهنگی بهره ببریم.

رحیمی بخشدار سنگر هم در این نشست گفت: با وجود اقدامات خوبی که در جهت ساخت مدارس جدید و همچنین مقاوم سازی مدارس سنگر انجام شده است ، ساخت یک مدرسه ابتدایی در محدوده شهری سنگر  ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین تجدد امام جمعه سنگر در جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه گفت: تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و مصونیت دانش آموزان از خطر تهاجم فرهنگی از مهم ترین وظایف دستگاههای فرهنگی است.

در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش بخش سنگر ، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با حضور در مدارس: ابن سینا ،باقرالعلوم و عصمت و شرکت در جلسه شورای دبیران این مدارس ، از نزدیک  با مسائل آموزشی آنان آشنا شد.

نظر شما