شناسهٔ خبر: 22093316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دومین باخت نفت و ناکامی گرگانی‌ها

تیم بسکتبال نفت آبادان دومین شکست پیاپی را در لیگ برتر تجربه کرد و تیم‌های گرگانی همچنان بدون برد ماندند.

صاحب‌خبر -
دومین باخت نفت و ناکامی گرگانی‌هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با ناکامی دوباره گرگانی‌ها و جدال سخت خانگی تبریز مقابل نفت آبادان پی گیری شد.  

تیم تبریز در نیمه نخست با نتیجه ۳۶ بر ۳۴ نفت را برده بود و در نهایت ۷۸ بر ۶۸ برنده شد. این نخستین برد خانگی تبریز در فصل جدید بود و نفت هم بعد از دربی خوزستان، دومین باخت پیاپی را تجربه کرد.

تیم یس آل گرگان این هفته مهمان نیروی زمینی تهران بود و با نتیجه ۷۴ بر ۵۹ به این تیم باخت. این دومین برد پیاپی نیروی زمینی و سومین باخت یس آل در این فصل بود. نیروی زمینی هفته قبل با شوت لحظه آخر موفق به شکست مهرام شده بود.  

بابک نظافت کاپیتان گرگانی‌ها در کوارتر سوم دیدار مقابل نیروی زمینی دچار مصدومیت شد. نظافت در حال حاضر قدیمی‌ترین بازیکن لیگ برتر بسکتبال به شمار می‌رود.

تیم شهرداری گرگان هم که مانند یس آل در این فصل موفق به برد نشده بود، امروز میزبانی دانشگاه آزاد را برعهده داشت. گرگانی‌ها تا پایان مسابقه، نزدیک به مهمان خود پیش رفتند و حتی در ۳۸ ثانیه به پایان به دو امتیازی حریف رسیدند؛ اما بازیکنان دانشگاه ثانیه‌های باقیمانده را به خوبی مدیریت کردند و در نهایت با نتیجه ۷۲ بر ۶۸ برنده شدند.  

پتروشیمی بندرامام هم که هفته قبل دربی خوزستان را از نفت آبادان برده بود، این هفته میزبانی پدافند رعد خوزستان را برعهده داشت و با نتیجه ۹۳ بر ۵۱ این تیم را شکست داد.  

تیم مهرام در این هفته استراحت داشت و در همین فرصت فیلیپ تونچینیچ بازیکن خارجی سابق گرگان را هم جذب کرد. تونچینیچ ۲۱۲ سانتیمتری در پست‌های چهار و پنج بازی می‌کند.  
 
تیم‌های پتروشیمی، دانشگاه آزاد و نیروی زمینی تنها تیم‌های بدون باخت لیگ تا پایان هفته سوم هستند.
 
نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر بسکتبال:
دوشنبه اول آبان
نیروی زمینی ۷۴-۵۹ یس آل گرگان 
شهرداری تبریز ۷۸-۶۸ نفت آبادان
پتروشیمی بندرامام ۹۳-۵۱ پدافند رعد خوزستان
شهرداری گرگان ۶۸- ۷۲ دانشگاه آزاد 
 
 

نظر شما