شناسهٔ خبر: 22081213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بهره داری از 2 مدرسه خیر ساز در روستاهای بی منجگان و سرپری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

در آیینی با حضور خیرین بنیاد خیریه فردوس برین مسئولین آموزش و پرورش ونوسازی توسعه وتجهیزمدارس مدارس کشور واستان از 2مدرسه خیر ساز در روستاهای سرپری و بی منجگان از توابع دهدشت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره داری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش به نقل از استان کهگیلویه و بویراحمد، جهان محرابی گفت: این 2 فضاهر یک شامل 3 کلاس درس دفتر نمازخانه دیوار کشی و سرویس های بهداشتی و حیاط است .

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد خیریه فردوس برین و از سوی خیر مدرسه ساز امیرعلاقه بند و مشارکت خیرین حسین جمشید یان و خانم نگار اسلامی هزینه ساخت این دو مدرسه ابتدایی به میزان 9 میلیارد ریال پرداخت شد

مدیر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی توسعه وتجهیز مدارس کشور گفت: از 5 هزار کلاس جدید که مهر ماه امسال تحویل شد حدود 50 درصد را خیرین مدرسه ساز ساخته اند  .

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بيان اين كه تأکنون خیرین در استان هزار 280 کلاس درس ساخته اند، گفت: در 4جشنواره خیرین مدرسه ساز خیرین 640 میلیارد ریال به امر مقدس مدرسه سازی کمک کردند .

هادی زارع پور با تاكيد بر اين كه در4جشنواره خیرین مدرسه ساز خیرین 640 میلیارد ریال به امر مقدس مدرسه سازی کمک کردند،

گفت: تأکید خیرین در استان هزارو  280 کلاس درس ساخته اند.

نظر شما