شناسهٔ خبر: 22030695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسئولان برای رفع معضل بیکاری چاره اندیشی کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام شافعی افزود: وضعیت کنونی بیکاری در شان مردم غیور و قهرمان کرمانشاه

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام شافعی افزود: وضعیت کنونی بیکاری در شان مردم غیور و قهرمان کرمانشاه نیست.
وی در ادامه خطبه ها با اشاره به تحولات منطقه و اتفاقات اخیر در کردستان عراق، خواستار خویشتنداری و پرهیز از هیجانها و القائات از سوی طرفین شد و ابراز امیدواری کرد با تدبیر و هوشیاری از خونریزی و برادرکشی در عراق جلوگیری شود.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه، آشفتگی در سیاست های آمریکا و بیهوده گویی های هیات حاکمه این کشور را عیان تر از هر زمان و محکوم به انزوا و خطا دانست و گفت: جهان دیگر اعتباری برای تصمیمات متزلزل و سیاست های شکننده آمریکا قائل نیست و اجماع برای حمایت از ایران اسلامی نشانه عقلانیت و اقتدار در رویه سیاست های مسئولان است.
ماموستا محمدی، همچنین کشتار مسلمانان روهنگیایی را که در سکوت رسانه ای و بی توجهی مجامع بین المللی با سرعت و شدت ادامه دارد را محکوم کرد و این اعمال را نتیجه حمایت دشمنان اسلام و عدم واکنش هماهنگ جهان اسلام در قبال این جنایات دانست.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه، وجدان کاری، احترام به حقوق دیگران، دوری از دروغ، ریا و کم کاری را از جمله تاثیرات آسمان قلبی دانست و گفت: صبر، احسان و توکل از نشانه های ایمان و قلب پر از یقین است.
ماموستا محمدی، همچنین با انتقاد از ترویج تحقیر و تخریب در فضای مجازی و دامن زدن به شایعات بی اساس، چنین اعمالی را در جامعه اسلامی قبیح و ناپسند دانست و بازی با آبرو و حیثیت افراد را به هر شکلی گناهی بزرگ دانست.
او همچنین رابطه بین اولیا و مربیان مدارس را ضروری دانست و گفت: همکاری بین این 2 قشر بسیاری از مشکلات جمعیت گسترده دانش آموزان را حل و به ایجاد امنیت روانی در میان آنان کمک می کند.
3023/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده: علی مولوی

نظر شما