شناسهٔ خبر: 22011811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن و مصاف دشوار با صدرنشین لیگ‌برتر در نقش‌جهان

R41346/P1010113/S6,51/CT7

در یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذتشه با دیدار نفت تهران و استقلال خوزستان آغاز شد، در یکی از دیدارهای این هفته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز جمعه میزبان تیم پارس جنوبی جم است.

این دیدار که قرار بود با توجه به تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر در ورزشگاه یادگار امام قم(ره) برگزار شود پس از بحث‌های فراوان و با وساطت استاندار اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود تا ذوب‌آهن از اصفهان خارج نشده و با حمایت هوادارانش امیدوار به کسب پیروزی در این دیدار حساس باشد.

شاگردان قلعه‌نویی در حالی به مصاف پارس جنوبی جم، صدرنشین و شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ می‌روند که با 12 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند و برای جانماندن از جمع مدعیان چشم به 3 امیتاز این دیدار دوخته‌اند تا با لغزش تیم‌های بالایی به صدرنشینان لیگ نزدیک شوند.

ذوبی‌ها که تا به این‌جای فصل و با ورود امیر قلعه‌نویی نتایج نسبتا خوبی کسب کرده‌اند در بسیاری از دیدارهای خود نیز پیروزی ارزشمند را با تساوی عوض کرده تا خط دفاعی این تیم مورد انتقاد قرار گیرد و امیر قلعه‌نویی در هفته‌های آینده به فکر ترمیم خط دفاعی خود باشد.

سبزپوشان اصفهانی در حالی به مصاف صدرنشین لیگ می‌روند که نخستین میزبانی خود را در نقش‌جهان تجربه می‌کنند و برای پیروزی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه سپاهان از انگیزه‌های فراوانی برخوردارند.

مرتضی تبریزی با 5 گل زده به عنوان بهترین گلزن تیم ذوب‌آهن در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود و امیدوار است تا با ادامه روند گلزنی خود به صدر جدول آقای گلی لیگ برتر دست یابد و برای ذوب‌آهن نیز مثمر ثمر واقع شود.

در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار در پارس جنوبی جم که پس از صعود به لیگ برتر نتایج بسیار خوب و دور از انتظاری را از خود به جای گذاشته‌اند هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و قطعا با هدف ادامه صدر نشینی و کسب پیروزی به اصفهان سفر می‌کنند.

نماینده شهرستان جم هم اکنون با 19 امتیاز از 9 بازی خود در رده نخست جدول قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود برای حفظ جایگاه خود از ابتدای دیدار، بازی سراسر هجومی را از خود به نمایش بگذارد و همین عامل با توجه به میزبانی ذوب‌آهن بر جذابیت‌های این دیدار می‌افزاید.

محسن فروزان دروازه‌بان با تجربه تیم پارس جنوبی یکی از عوامل موفقیت این تیم در این فصل از رقابت‌ها بوده و در بسیاری از صحنه‌ها مانع از گلزنی مهاجمان تیم‌های حریف شده است تا به یک مهره کلیدی در پارس جنوبی تبدیل شود.

آلویز نانگ و علی دشتی 2 مهاجم خطرناک تیم پارس جنوبی هر کدام با 3 گل زده بهترین گلزنان نماینده جم تا به این جای کار محسوب می‌شوند و مدافعان ذوب قطعا کار دشواری مقابل این بازیکنان خطرناک در پیش دارند.

یکی از نکات قابل توجه در این دیدار این است بازیکنان پارس جنوبی برای سومین بار پای به ورزشگاه نقش‌جهان می‌گذارند و با شرایط این ورزشگاه آشنایی دارند تا کار راحت‌تری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری در این دیدار داشته باشند.

دیدار 2 تیم ذوب‌آهن و پارس جنوبی جم از ساعت 15:30 روز جمعه با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم می‌روند.

چهره ویژه:

کی‌روش سوارز مهاجم برزیلی تیم ذوب‌آهن که در بازی هفته گذشته این تیم مقابل پدیده گل نخست تیم خود را به ثمر رساند از چهره‌های کلیدی ذوب‌آهن محسوب می‌شود و برای گلزنی در این دیدار از انگیزه‌های فراوانی برخوردار است.

ترکیب احتمالی:

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، سیدمحمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و استنلی سوارز

پارس جنوبی جم: محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، حسین پورامینی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، مجید علیاری، احسان تأییدی و آلویز نانگ

برنامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال در هفته دهم به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 مهر:

گسترش فولاد – سپاهان

پیکان – تراکتورسازی

سیاه جامگان – صنعت نفت آبادان

سپیدرود رشت – پدیده

فولاد – سایپا

جمعه 28 مهر :

ذوب‌آهن – پارس جنوبی جم

پنجشنبه 4 آبان:

پرسپولیس_ استقلال

انتهای پیام/

نظر شما