شناسهٔ خبر: 22020688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال انجام می‌شود

تقابل هجومی‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال/ تارتار- قلعه‌نویی، دوئل مربیان هجومی

بعد از ظهر روز جمعه در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، شاگردان امیر قلعه‌نویی میزبان تیم صدرنشین لیگ برتر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ایستگاه دهم رسید و در دیداری حساس تیم پارس جنوبی جم در اصفهان مهمان ذوب‌آهن این شهر است.

رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر از روز سه‌شنبه با دیدار نفت تهران و استقلال خوزستان آغاز شد که شاگردان درخشان توانستند با تک گل عیسی آل‌کثیر شاگردان عبدالله ویسی را شکست دهند.

بر اساس این گزارش، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم، شاگردان امیر قلعه‌نویی میزبان تیم صدرنشین لیگ برتر هستند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با هدایت مهدی تارتار در این فصل تا به اینجای کار در اولین حضورش در رقابت‌های لیگ برتر، آماری فوق‌العاده را از خود به نمایش گذاشته و تنها تیمی است که بدون شکست این مسیر پر از موفقیت را ادامه می‌دهد.

شاگردان مهدی تارتار تا پایان هفته نهم با کسب 19 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته‌اند و پنج برد و چهار تساوی نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی در اولین حضور خود در این رقابت‌هاست.

پارس جنوبی جم بعد از ذوب‌آهن و پدیده با 16 گل زده خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را بر عهده دارد.

علی دشتی و آلویس نانگ هر کدام با 3 گل زده بهترین گلزنان شاگردان تارتار در این فصل بوده‌اند و مرتضی تبریزی با 5 گل زده بهترین گلزن تیم ذوب‌آهن است.

در مقابل مهدی مهدی‌پور و ربیع عطایا با 3 پاس گل بهترین پاسورهای شاگردان امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شوند.

ذوب‌آهن مدل امیر قلعه‌نویی در 9 بازی گذشته خود در لیگ برتر، دوازده امتیاز کسب کرده است و در رتبه هفتم قرار دارد.

شاگردان قلعه‌نویی با دو پیروزی، 6 تساوی و یک باخت به این جایگاه رسیده‌اند و با 17 گل زده هم مانند پدیده خطرناک‌ترین خط حمله لیگ برتر را تصاحب کرده‌اند.

مطمئنا تقابل پارس جنوبی‌جم و ذوب‌آهن از حساس‌ترین دیدارهای این هفته خواهد بود و تقابل شاگردان تارتار و قلعه‌نویی پرهیجان و دیدنی خواهد شد.

رویارویی خطرناک‌ترین خط حمله‌های لیگ برتر نوید آن را می‌دهد تا در هفته‌ای که قرار است دربی پایتخت برگزار شود این دیدار پر گل از آب دربیاید.

بر اساس اعلام باشگاه ذوب‌آهن، سپاهانی‌ها با برگزاری این دیدار در نقش جهان اصفهان موافقت کرده‌اند و قرار است دیدار ذوب آهن و پارس جنوبی در این ورزشگاه برگزار شود.

پارس جنوبی در دیدار با سپاهان نیز در این ورزشگاه پا به میدان گذاشت که آن دیدار با تساوی به پایان رسید.

رئیس کانون هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم گفت: برای این دیدار حساس چندین اتوبوس تدارک دیده شده تا هواداران پارس‌جنوبی از استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان خود را به اصفهان برسانند و در این دیدار پارس جنوبی تنها نباشد.

جمی‌ها که در هفته‌های گذشته دیدار‌های سخت و دشواری با تراکتورسازی، سپاهان، استقلال، پدیده و پیکان را تجربه کرده‌اند و هیچگاه تسلیم نشده‌اند باید دید آیا می‌توانند این مسیر را با عبور از ذوب‌آهن امیر قلعه‌نویی ادامه دهند؟

دیدار ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه 28 مهرماه از ساعت 18:00 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج/

نظر شما