شناسهٔ خبر: 22000895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری هشتمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان + گزارش

خبرگزاری صداوسیما

مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و سران طوایف در حسینیه ثارالله زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،  فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در این مراسم گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند انقلاب و خدمتگذار مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی است .
سردار مارانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان شوشتری و محمدزاده افزود : شهید شوشتری در اذهان مردم سیستان و بلوچستان نماد وحدت است و خدمات بسیار ارزنده ای را از خود در این استان برجا گذاشته است.
وی مردمداری و مردم یاری را از بارزترین ویژگیهای شهید شوشتری برشمرد و افزود: شهید شوشتری در زمینه ایجاد امنیت پایدار، مشارکت و همدلی و اشتغالزایی در این استان تلاش های موثری انجام داد.
همچنین در این مراسم کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شهید شوشتری اسوه صبر،استقامت ، جهاد و سخت کوشی در عرصه های مختلف جبهه و جنگ و همچنین سازندگی در سیستان و بلوچستان بود به طوری که همه اقشار اعم از شیعه و سنی خدمات ایشان را پاس می دارند.
شهید شوشتری و شهید محمدزاده به همراه جمعی از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در 26 مهرماه سال 1388 در منطقه پیشین سرباز در حمله انتحاری به دست گروهک های تروریستی به شهادت رسیدند.
در این مراسم همچنین گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار لکزایی و اولین سالگرد شهیدان مایلی و حجتی فر نیزبرگزارشد.

برگزاری هشتمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان + گزارش برگزاری هشتمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان + گزارش برگزاری هشتمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان + گزارش برگزاری هشتمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان + گزارش

نظر شما