شناسهٔ خبر: 21997977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛

هشتمین سالگرد شهدای وحدت و پنجمین سالگرد شهید لکزایی در زاهدان برگزار شد

هشتمین سالگرد شهدای وحدت و پنجمین سالگرد شهید لکزایی با حضور آیت الله سلیمانی، کریمی قدوسی و علما و ریش سفیدان شیعه و سنی استان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، هشتمین سالگرد شهدای وحدت و پنجمین سالگرد شهید لکزایی امروز با حضور آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و علما و ریش سفیدان شیعه و سنی استان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

در این مراسم، سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور ضمن گرامیداشت یاد شهدای وحدت بویژه شهید شوشتری گفت: منطقه جنوب شرق کشور هیچ گاه خاطره سرداران وحدت را فراموش نخواهد کرد.

وی ادامه داد: سردار شوشتری آنچنان در دل مردم جای گرفت که از او بعنوان مسیح استان یاد می‌کنیم؛ در سراسر استان نام او آشنا است گویی سالیان سال با مردم زندگی کرده که این امر ناشی از اخلاص و پاکی او بود.

سردار مارانی خدمت به مردم را عامل اعتماد مردم به سپاه دانست و بیان کرد: راهی که شهید شوشتری در جهت تامین امنیت با روحیه مردم‌داری و مردم‌یاری برای نجات مردم آغاز کرد کار کرد همچنان ادامه دارد.

وی افزود: سپاه برای تامین امنیت منطقه، ایجاد یکنواختی و همراهی شیعه و سنی را دنبال می‌کند و خدا را شاکر هستیم که با وجود توطئه‌های داخلی و خارجی علیه سپاه، مردم خادمان خود را می‌شناسند و نسبت به آنان ارادت دارند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور اهانت آمریکایی ها به سپاه را بی‌اثر خواند و اظهار داشت: مردم آگاه و هوشیار ما می‌دانند که سپاه در کنار بقیه نیروهای مسلح همواره در همه احوالات همراه آنان بوده و در این مسیر خدمتگزاری کرده و به این خدمتگزاری افتخار می‌کند./831/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما