شناسهٔ خبر: 21999527 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هشتمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان برگزار شد

گروه فرهنگی: هشتمین سالگرد شهدای وحدت، صبح امروز، چهارشنبه 26 مهرماه با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، هشتمین سالگرد شهدای وحدت، صبح امروز، چهارشنبه 26 مهرماه با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.
جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران، مجموعه‌ای انقلابی و متعلق به همه مسلمانان جهان است، اظهار کرد: سپاه و بسیج در صحنه‌های مختلف نبرد حاضر هستند تا امروز سیستان و بلوچستان «حلب» نشود.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی سال‌های گذشته، سپاه پاسداران قدرت بازدارندگی به دست آورده و می‌تواند حرف اول را در منطقه بزند. بطوری که مقامات امریکایی را نیز به ترس و وحشت انداخته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امت اسلامی باید در همه شرایط، وحدت خود را حفظ کند، افزود: در ایران اسلامی، شیعه و سنی دوش به دوش یکدیگر، در مقابل دنیای استکبار ایستاده‌اند و این بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ است.
سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم اظهار کرد: نام تک تک شهدای وحدت استان، از جمله شهید شوشتری، شهید مرادی و شهید محمدزاده برای مردم این استان، نام‌هایی ماندگار و فراموش‌نشدنی است.
وی افزود: شهید شوشتری اهل خراسان بود، اما آن چنان در دل مردم شیعه و سنی این استان جای گرفت که انگار سالیان سال این شهید بزرگوار با مردم  این منطقه زندگی کرده است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان هیچگاه شهدای وحدت را از یاد نخواهند برد، افزود: روحیه مردم‌داری و مردم‌یاری شهید شوشتری، باید همانند یک الگو و سرلوحه برای ما باشد.

نظر شما