شناسهٔ خبر: 22000273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسداران مظهر جهاد و تمام فضائل انسانی و اسلامی ملت ایران است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جواد کریمی قدوسی روز چهارشنبه در آیین هشتمین سالگرد شهادت شهدای وحدت سیستان و بلوچستان و پنجمین سالگرد سردار شهید لکزایی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان اظهار داشت: ملت ایران در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامی با راهبرد جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم همواره در مقابل تمام دسیسه ها ایستادگی کرده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید نورعلی شوشتری بیان کرد: حفظ وحدت، ایجاد امنیت و ارائه خدمت به آحاد مردم ویژگی برجسته شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان بود.
وی افزود: سردار شهید شوشتری که برخواسته از نهاد مقدس سپاه پاسداران است در طول خدمت کوتاه در سیستان و بلوچستان منشا خدمات ارزنده و ماندگار شد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی سیاست مداری و کاردانی در امور اجرایی کشور، حفظ امنیت، جهاد، خدمت و فداکاری را از دیگر صفات بارز شهید شوشتری ذکر کرد و گفت: این شهید بزرگوار اهل جهاد هجرت، دشمن شناس، شجاع و فرصتی بی بدیل برای جبهه حق بود.
وی ادامه داد: شهید شوشتری با برخورداری از فضایل ارزشمند جهادگران اسلام همواره قاطع و سازش ناپذیر، بردبار، خویشتن دار، خیرخواه و مایه دلگرمی عموم مردم سیستان و بلوچستان و خار چشم دشمنان بود.
کریمی قدوسی بر حفظ وحدت و پیروی و اطاعت از رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.
وی با اشاره به تحولات جهان اسلام گفت: امروز دشمنان اسلام با توطئه تجزیه کردن بلاد اسلامی به دنبال تسلط بر این ممالک هستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک پشتوانه محکم جهان اسلام پیشتاز در کمک به مسلمانان و خنثی کننده دسیسه هاست.
وی افزود: جواب ملت ایران به ترامپ که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده، اتحاد و انسجام است به طوری که شیعه جوانمرد و سنی با غیرت و وفادار در کنار هم بسیجی وار برای نابودی استکبار و پیروزی امت اسلام تلاش خواهند کرد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران مصداق بارز وفاداری ملت ایران است گفت: در آینده نزدیک مردم دنیا شاهد خواهند بود همانطور که در ایران، سوریه، یمن و عراق مردم بر عاملان و دست نشاندگان استکبار پیروز شدند بزودی ارتش های دیکتاتور فرو خواهند ریخت و ارتش و نظام امنیتی با صفات سپاه پاسداران و بسیج در سراسر عالم به وجود خواهد آمد که پایه اصلی وحدت همه بشریت خواهند شد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان پرچم و الگویی از وحدت و یگانگی و انسجام برای دیگر کشورهای منطقه است که اینک در آتش فتنه می سوزند.
به گزارش ایرنا هشتمین سالگرد شهادت شهدای وحدت با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، معاون استاندار، مدیران و مسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و سران و معتمدان طوایف در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
براثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان در 26 مهرماه 1388 سرلشگر شهید شوشتری جانشین وقت فرمانده نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور، سرتیپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از بزرگان و سران طوایف اهل سنت و فرماندهان سپاه و شماری از مردم اهل سنت و شیعه این استان به شهادت رسیدند.
7316 **6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*

نظر شما