شناسهٔ خبر: 22005824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در دشمنی با دشمنان اسلام با هیچکس رودربایستی نداریم

جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: ما با دوستان اسلام دوست و با دشمنان آن دشمن هستیم و هیچ رودربایسی در این راستا با کسی نداریم.

صاحب‌خبر -

در دشمنی با دشمنان اسلام با هیچکس رودربایستی نداریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گردهمایی رزمندگان سپاه تهران که عصر امروز (چهارشنبه 26 مهر ) در حسینیه فاطمه الزهرا برگزار شد، گفت: وظیفه‌ای که بر عهده بنده و سردار یزدی به منظور جانشینی فرمانده قرارگاه ثارالله و فرماندهی سپاه تهران گذاشته شد تا با برگزاری این گونه جلسات، در پادگان ولیعصر (عج) و با حضور رزمندگانی که از این مکان مقدس عازم جبهه شده اند نشست‌هایی برگزار شود که به نام میثاق و همانند همایش‌هایی در دوران دفاع مقدس باشد.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران اضافه کرد: هدف ما از این سلسله گردهمایی‌ها این است که در مقاطع مختلف با همان روحیه اوایل انقلاب و دفاع مقدس که این پادگان یکی از پادگان‌های شاخص جذب و اعزام نیرو به جبهه‌ها بود بار دیگر با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله افزود: باید به دشمنان این خبر را برسانیم که تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه خواهیم داد و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

وی گفت: طبق آموزه‌های دینی، ما با دوستان اسلام دوست و با دشمنان آن دشمن هستیم و هیچ رودربایسی در این راستا با کسی نداریم.

سردار کوثری درباره اظهارات ضد ایرانی ترامپ تصریح کرد: این روز‌ها که دشمنان ما به ویژه رییس جمهور آمریکا در حال شاخ و شانه کشیدن در فضای رسانه هستند. ما تصمیم گرفتیم که با برگزاری اینگونه گردهمایی‌ها به آنها اعلام کنیم که ما بسیجیان دوران دفاع مقدس با قدرت در صحنه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی تا آخرین نفس حضور داریم و امروز جوانان انقلابی بسیاری در این مسیر آماده اند تا جان خود را فدای انقلاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما