شناسهٔ خبر: 21999002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه:

نام شهید شوشتری برای همیشه در منطقه جنوب شرق ماندگار شد

زاهدان - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: نام مبارک شهید شوشتری برای همیشه در قلب و ذهن مردم منطقه جنوب شرق کشور ماندگار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مارانی پیش از ظهر امروز در مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت که با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: سردار شوشتری آنچان در دل مردم جنوب شرق جای گرفت که وی را به عنوان مسیح سیستان و بلوچستان می شناسند.

وی افزود: امروز نام شهدای وحدت به ویژه سردار شهید شوشتری، شهید مرادی، شهید محمدزاده، شهید «عمران زرنما» و شهید «عصا بوک» در مناطق مختلف کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان نام آشنایی برای مردم است.

وی ادامه داد: خاطره شهید شوشتری آنچنان در دل همه مردم استان اعم از شیعه و سنی جای گرفته است که انگار این شهید بزرگوار سال ها با مردم  این منطقه زندگی کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه نام مبارک شهید شوشتری برای همیشه در منطقه جنوب شرق ماندگار شد، خاطر نشان کرد: قطعا روحیه مردم داری و مردم یاری این سردار بزرگ همیشه سرلوحه کار همرزمانشان خواهد بود و همیشه این نام در دل و ذهن مردم ماندگار است.

وی تصریح کرد: امروز هم روش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت در این خطه از کشور همان روش سردار شهید شوشتری یعنی مردم داری و مردم یاری است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه کشور و سپاه پاسداران گفت: قطعا همراهی شیعه و سنی در مسائل مختلف باعث ایجاد امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان شده است و امروز علی رغم همه توطئه های دشمنان مردم خدمتگزاران واقعی خود را به خوبی می شناسند.

نظر شما