شناسهٔ خبر: 21962775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام‌جمعه خوی:

وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی از اصل اسلام است

R41361/P1377/S6,48/CT11

امام‌جمعه خوی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از اصل اسلام و توان و قدرت مسلمانان وحشت دارند که برای جلوگیری از این وحشت خود دست به توطئه‌های متعدد در منطقه می‌زنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری ظهر امروز در تجمع اساتید و طلاب مدارس علمیه این شهرستان با محکوم کردن یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از توان و قدرت مسلمانان وحشت دارند و برای جلوگیری از این وحشت و نیز جهت حفظ منافع خود در خاورمیانه، ایجاد کمربند امنیتی برای اسرائیل و به تحلیل بردن قدرت و توان مسلمانان، دست به توطئه‌های متعدد در منطقه می‌زنند.

وی افزود: اشغال نظامی افغانستان و عراق، تحمیل جنگ بر کشور سوریه، راه‌اندازی گروه‌های تکفیری وهابی، حمله نظامی اسرائیل به لبنان و غزه ،حمایت از جنایات آل سعود در یمن و بحرین ، موج‌آفرینی علیه نظام جمهوری اسلامی، تحقیر و توهین به مسلمانان در کشورهای غربی و اروپایی، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در میان مسلمانان ، ایجاد تنش و درگیری سیاسی میان حاکمان کشورهای اسلامی ، طراحی طرح آمریکایی و صهیونیستی خاورمیانه جدید و طراحی نقشه جدید برای اقلیم کردستان با تقسیم کشور عراق ازجمله این توطئه‌ها هستند.

امام‌جمعه خوی ضمن اشاره به سخنان رئیس‌جمهور  آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و موضوع برجام بیان کرد: سردمداران حکومت سفاک آمریکا پس از روی کار آمدن ترامپ، جهان را به‌سوی ناامنی و درگیری پیش می‌برند.

شکوری تصریح کرد: بروز اختلافات عمیق در میان مردم آمریکا، رشد و توسعه نژادپرستی در آمریکا، بروز اختلاف آمریکا با اتحادیه اروپا، به وجود آمدن چالش با  کشورهای جهان ، تشدید قتل‌عام مسلمانان در غرب آسیا ، گسترش خطر بروز جنگ جهانی، گسترش نفرت از آمریکا در سطح جهان، عدم پایبندی آمریکا به قوانین بین‌المللی، گسترش تروریسم در آمریکا و سطح جهان و معرفی شدن چهره واقعی آمریکا در جهان ازجمله آثار و تبعات ریاست جمهوری ترامپ است.

وی گفت: 37 سال است ملت متعهد ایران بر این قبیل یاوه‌گویی‌های سردمداران حکومت آمریکا عادت کرده‌اند و به آن‌ها ارزشی قائل نیستند و تحت زعامت و ولایت ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری به اجرای منویات و برنامه‌های خود مشغول هستند.

انتهای پیام/
 

نظر شما