شناسهٔ خبر: 21890332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان؛

رکابزن استرالیا فاتح مرحله نهایی تور/ شهرداری تبریز قهرمان شد

مرحله ششم و پایانی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با قهرمانی رکابزنی از استرالیا و تیم شهرداری تبریز از ایران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله ششم و پایانی سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امروز جمعه ۲۱ مهرماه در مسیر ۱۱۴ کیلومتری داخل شهر تبریز برگزار شد. در پایان این مرحله «تئودور یاتس» از تیم دراپاک استرالیا قهرمان شد.  محمد گنج خانلو رکابزن جوان تیم پیشگامان کویر یزد در رده دوم قرار گرفت و «مارکو دوئتس» از تیم بیبی دامپ هلند در رده سوم ایستاد. 

در پایان این تور بین المللی پیراهن طلایی از آن «راب رویخ» از تیم تارتلو بلژیک شد. «ایلیا داویدنوک» رکابزن خارجی تیم شهرداری تبریز هر دو پیراهن کوهستان و سفید این تور را از آن خود کرد. پیراهن سبز نیز به «مارکو دوئتس» از بیبی دامپ هلند رسید. 

در بخش تیمی شهرداری تبریز قهرمان تور شد. تیم پیشگامان کویر یزد دوم و تارتلو بلژیک در رده سوم قرار گرفت.

سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به عنوان تنها تور بین المللی رسمی و ثبت شده ایران در UCI و قدیمی ترین تور در سطح آسیا از ۱۶ تا ۲۱ مهرماه با حضور ۱۴ تیم ایرانی و خارجی و با طی مسافت بیشتر از هزار کیلومتر پیگیری شد. برترین های این تور مجموعا صد هزار دلار جایزه دریافت کردند. 

نظر شما