شناسهٔ خبر: 21884988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون دوچرخه سواری | لینک خبر

tour of iran تقویم ورزشی سال 1396

مرحله ماقبل آخر تور دوچرخه سواری آذربایجان به پایان رسید؛

صاحب‌خبر - دوچرخه سوار تیم کویت، قهرمان مرحله پنجم شد
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، دوچرخه سواران شرکت کننده در تورنمنت 32 ساله بین المللی آذربایجان در مرحله ماقبل آخر این تورنمنت، مسیر 191 کیلومتری سرعین تا تبریز را رکاب زدند و در نهایت با قهرمانی "دیوید ربلین" رکابزن تیم دوچرخه سواری کشور کویت پایان یافت.

تعداد 73 دوچرخه سوار حاضر، پس از یک شب استراحت در شهرستان توریستی سرعین از مقابل هتل لاله این شهر به سوی مرکز آذربایجان شرقی حرکت نمودند.

پس از شلیک تپانچه مرحله پنجم توسط ناصر نصیری معاون سیاسی - امنیتی استاندار اردبیل، رکابزنان کار خود را در مرحله پنجم آغاز کردند که 2 خط امتیازی و 2 خط کوهستان را شامل بوده و دوچرخه سواری در طبیعت زیبای آذربایجان را تجربه نمودند.

مسیر سرعین به مقصد تبریز نیز جزو مسیرهای طولانی تور سی و دوم بود که به دلیل واقع شدن در شرایط کوهستانی، از ویژگی های منحصربفرد طبیعی برخوردار بوده و یکی از مهم ترین مراحل تور امسال به حساب می آمد که در شرایط ایده آل طی گردید و جالب اینکه رکابزنان شرکت کننده در تورنمنت، در طول مسیر با استقبال بسیاری از مردم مناطق مختلف استان از جمله بستان آباد روبرو شدند که حکایت از علاقه عمیق آذربایجانی ها به ورزش دوچرخه سواری دارد.

در پایان مرحله ماقبل آخر تور بین المللی ایران - آذربایجان مابین سرعین تا تبریز،
"دیوید ربلین" از کویت با زمان 4 ساعت و 24 دقیقه و 21 ثانیه به مقام اول دست یافت و "نیکولا توفالی" از 0711 آلمان با زمان 4 ساعت و 24 دقیقه و 22 ثانیه و "محمد گنج خانلو" از پیشگامان کویر یزد با زمان 4 ساعت و 24 دقیقه و 51 ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین پیراهن طلایی مرحله پنجم به "راب رویخ" از تارتلتو بلژیک تعلق یافت،
"ایلیا داویدنوک" از شهرداری تبریز پیراهن کوهستان را از آن خود کرد و
پیراهن های سفید و سبز نیز به ترتیب به "ایلیا داویدنوک" از شهرداری تبریز و "مارکو دوئتس" از بیبی دامپ هلند اهدا گردید.

بدین ترتیب در نتایج تیمی مرحله پنجم سی ‌و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در مسیر سرعین به تبریز تیم شهرداری تبریز با 61 ساعت و 35 دقیقه و 33 ثانیه در مقام نخست جای گرفت و تیم های پیشگامان کویر یزد با 61 ساعت و 37 دقیقه و 16 ثانیه
و تارتلتو بلژیک با 61 ساعت و 51 دقیقه و 58 ثانیه به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

شایان ذکر است سی ودومین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در مجموع 1010 کیلومتر مسافت در 6 مرحله در مسیرهای تعیین شده استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در حال برگزاری بود و فردا (جمعه) با معرفی برترین های این دوره به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما