شناسهٔ خبر: 21621164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام آماده باش به دستگاه های اجرایی استان گیلان

با توجه به پیش بینی هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل در گیلان، استاندار به دستگاه های اجرایی اعلام آماده باش کرد.

صاحب‌خبر -

اعلام آماده باش استاندار گیلان به دستگاه های اجراییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ با توجه به پیش بینی هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل، جلسه هماهنگی مدیریت بحران امروز در استانداری گیلان برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش هواشناسی، حجت شعبانپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: با توجه به پیش بینی بارش شدید باران و وقوع احتمال سیل با دستور استاندار گیلان به تمامی دستگاه های خدمات رسان اعلام آماده باش کامل شده است.

وی به فعال شدن این سامانه بارشی از امروز (چهارشنبه) خبر داد و افزود: این سامانه بارشی از اواخر امروز از غرب استان وارد و به تدریج با استقرار در قسمت مرکزی و تحت تأثیر قرار دادن نواحی شرقی استان تا آخر وقت روز جمعه در استان مستقر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر لزوم هماهنگی تمامی دستگاه ها در نحوه مدیریت و امدادرسانی تأکید و تصریح کرد: فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری های سراسر استان ضمن آماده باش کامل تدابیر لازم در مقابله با بحران احتمالی سیل را اتخاذ کنند.

 

انتهای پیام/ع
 

آماده باش گیلان به دنبال پیش بینی احتمال وقوع سیل

نظر شما