شناسهٔ خبر: 21602453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

جابه‌جایی استانداران در سطح کشور برای انتقال تجارب است

رشت- وزیر کشور با بیان اینکه جابه‌جایی در سطح استانداران را امسال شاهد بودیم، گفت: امکان اینکه تجارب در سطح کشور جابه‌جا شود و با تجربه ۴ ساله و ارزیابی که بوده تلاش شده در جهت بهبود استان‌ها از تجارب مختلف استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله زین العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه نجفی جزء استاندارهای موفق بود، حاطرنشان کرد: این موفقیت به‌دلیل همکاری‌های مسئولان استان و همکاری شخص نماینده ولی‌فقیه با استاندار بوده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر همکاری بین مسئولان نباشد حرکت رو به جلو سرعت نمی‌گیرد بیان داشت: استان گیلان در این زمینه همکاری بین مسئولان پیشگام بوده است.

وی با اعلام اینکه استاندار گیلان با زحماتی که کشید ارتقاء یافت گفت: استان البرز با استان تهران هم مرز است و بسیاری از مسائل مشابه استان تهران در استان البرز وجود دارد و از تجربیات محمدعلی نجفی استفاده می‌شود.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه مصطفی سالاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی و ایجاد همدلی در بوشهر موفق بوده است اعلام داشت: صنعتی بودن، بازرگانی بودن و ساحل و بنادر و بسیاری از مسائل استان بوشهر مانند استان گیلان است.

وزیر کشور با تاکید براینکه نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی عاقل و پرتلاش هستند بیان داشت: استاندار جدید گیلان باید پروژه‌های جدیدی در استان گیلان افتتاح کرده و پروژه‌های قبلی را تکمیل کند.

منبع: تسنیم

نظر شما